۰

راه‌اندازی کمپین بین‌المللی فعالان حقوق بشر برای تحریم امارات

فعالان حقوق بشر در پاریس پایتخت فرانسه از راه اندازی کمپینی بین المللی برای تحریم امارات متحده عربی خبر دادند.
کد خبر: ۱۵۰۰۹۷
۱۵:۵۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، در این کمپین که شناسایی هویت فعالانش به زمان دیگری موکول شده، آمده است: این کمپین در جریان یک میزگرد تخصصی که دو روز گذشته و با حضور جمعی از مدافعان حقوق بشر، فعالان و قربانیان قوانین تبعیض آمیز امارات متده عربی برگزار شد، راه اندازی شده است.

براساس این گزارش، این کمپین که به «کمپین بین المللی تحریم امارات»( ICBU) نام گذاری شده، فعالیت های خود را در پانزدهم اکتبر جاری آغاز خواهد کرد و گروههایی از فعالان حقوق بشر برای مشارکت در آغاز این کمپین در پاریس، بروکسل، برلین، لیندن، رم، مادرید و نیویورک  تشکیل شده و علاوه بر این گروههایی از دیگر کشورها نیز در آن مشارکت خواهند کرد و زیرنظر دبیرخانه عمومی این کمپین به فعالیت خواهند پرداخت.

این کمپین در پرتو نقض بی پایان حقوق بشر از سوی امارات متحده عربی،  جنایات جنگی این کشور در یمن و نقض حقوق کارگران به عنوان مرکز برده داری مدرن راه اندازی می شود.

در این کمپین همچنین آمده است که امارات یکی از کشورهایی است که عملیات قاچاق انسان و پولشویی جهان را هدایت می کند و حامی اصلی گروههای تروریسیت در سوریه و دیگر مناطق خاورمیانه است.

در کمپین مذکور با اشاره به اینکه گزارش های عدیده ای درباره رسوایی های امارات در این خصوص وجود دارد، افزود: هدف نهایی این کمپین، توقف جنگ یمن، نجات بشریت، توقف برده داری و قاچاق انسان است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: