۱

رسانه ها مروج عفاف و حجاب باشند

آیت الله سبحانی گفتند: باید نیروی انتظامی در چارچوب قانون با معضل بدحجابی مبارزه کند، چیزی که در سال های اخیر شاهد موفقیت چشمگیری در باره آن نبودیم.
کد خبر: ۱۵۰۰۴۰
۱۵:۳۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، آیت الله سبحانی امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده ناجا با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و تبریک هفته نیروی انتظامی گفتند: یکی از نعمت های بزرگ خداوند کریم امنیت دینی و اجتماعی است و که امروز این دو نعمت در کشور قابل تجربه و لمس است و ایران امروز در بین منطقه پر آشوب خاورمیانه در امنیت کامل است.

معظم له با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تاکید کردند : امنیت؛ نعمت بزرگی است که تمام کارهایی دیگر در سایه جامه عمل به خود می پوشد  از همین رو نیز امام خمینی(ره) کار نیروی انتظامی را عبادت می دانست.

ایشان با بیان اینکه مسئله حجاب یکی از معضلات مهم جامعه است تاکید کردند: باید نیروی انتظامی در چارچوب قانون با معضل بدحجابی مبارزه کند، چیزی که در سال های اخیر شاهد موفقیت چشمگیری در باره آن نبودیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت رسانه ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کردند: در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید رسانه ها نیز همراه و همگام با پلیس باشند و طبق آخرین آمار هشتاد و پنج درصد مردم از فعالیت های امنیت اخلاقی پلیس رضایت دارند و ما بقی هم باید توجیه شوند.

حضرت آیت الله سبحانی در پایان این دیدار یکی از آثار خود درباره عقاید وهابیت را به سردار اشتری تقدیم کردند و آنها را به مطالعه آن  توصیه نمودند.

 
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
با سلام موقعی که مجری در سیما ارایش انچنانی کرده چطور میتواند برای حجاب وعفاف صحبت ویا تبلیغ کند