۰

انهدام یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور

فرمانده نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۷۱
۰۹:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، سردار مارانی در این باره گفت: مطلع شدیم در منطقه عمومی پیر سهراب در حد فاصل جنوب قصرقند تا چابهار هم تیم اصلی گروهک حضور دارد که عملیات شناسایی آغاز شد.

سردار مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور افزود: با توجه به آمادگی کامل نیروها، در منطقه عمومی پیر سهراب ناگهان به این گروه تروریستی برخورد کردیم و در مخفی گاهشان با آنان درگیر شدیم که در همان ابتدا تعدادی از آنان به هلاکت رسیدند که این تلفات باعث عقب نشینی آنان شد و ما به مقرر اصلی آنان دسترسی پیدا کردیم.

وی گفت: در تعقیب و گریز، خودرویی کشف شد که این گروهک آن را به 500 تا 600 کیلوگرم مواد منفجره تجهیز کرده و آماده انفجار بود که خوشبختانه نیروها این خودرو را هدف قرار دادند که منهدم شد و بر اثر منهدم شدن آن صدا و انفجار مهیبی در منطقه رخ داد.

وی گفت: در پاکسازی از منطقه، تجهیزات سنگینی را که گروهک وارد منطقه کرده بودند کشف شد که این تجهیزات شامل انواع مواد منفجره و چند گالن پیچ و مهره و ساچمه برای ترکش و چند گونی انواع مواد که آماده برای ساختن مواد منفجره بود.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت :در این پاکسازی مقادیر زیادی هم مهمات کشف شد که بیش از 15 هزار انواع مهمات تیربار، کلاش، آرپی جی و کلت کمری بود.

سردار مارانی گفت: این کشفیات نشان از این داشت که این گروهک قصد حضور طولانی و عملیات های گسترده داشت.فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: این منطقه در طول سه روز گذشته پاکسازی شده است ، اما نیروی زمینی سپاه در این منطقه حضور دارند.
منبع: IRIB NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: