۰

برگزاری اولین آئین شب قدر در آتن

آئین شب قدر و سوگواری ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) شامگاه سه شنبه با حضور عاشقان امامت و ولایت در شهر آتن برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۰۷۳
۱۴:۰۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، این مراسم در سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران پس از اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام ' محمد فنایی ' برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر ' مجید مطلبی شبستری' سفیر جمهوری اسلامی ایران، کارکنان ادارات و ارگان های جمهوری اسلامی ایران مستقر در یونان به همراه خانواده هایشان، ایرانیان مقیم و دانشجویان نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام فنایی طی سخنانی با اشاره به رحمت خدا برای بندگانش در همه زمان ها و بخصوص زمان ماه مبارک رمضان گفت: در رحمت خدواند متعال همیشه به روی بندگان باز است ولی در این ماه مبارک خداوند به انسان ها فرصت بی نظیری برای بهره گیری از نعمات و رحمت الهی را عطا کرده است.
وی همچنین با اشاره به عظمت شخصیت حضرت علی (علیه السلام) و تاثیرگذاری آن امام همام در صدر اسلام، ضربت خوردن و شهادت آن حضرت را یکی از غمبارترین وقایع تاریخ اسلامی برشمرد و بر لزوم حفظ آموزه ها و سفارش های آن حضرت به ویژه در نهج البلاغه تاکید کرد.

پس از سخنرانی، مردم با خواندن دعای پر فیض جوشن کبیر و انجام مراسم قرآن به سر گرفتن برای رهایی اسلام و مسلمین از شر افراط گرایان کور دل و تروریست ها دعا کردند.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: