۰

نصب بیلبورد تبلیغاتی علیه پیامبر (ص)

گروه‌های اسلامی ایندیاناپولیس، نصب بیلبورد تبلیغاتی موهن علیه پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرده، این اقدام را اشاعه نفرت دانسته و خواستار پایین آوردن سریع این بیلبورد تبلیغاتی شدند.
کد خبر: ۱۴۲۶۷۸
۰۹:۲۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، مسلمانان شهر ایندیاناپولیس، در ایالت ایندیانا نصب یک بیلبورد تبلیغاتی موهن علیه پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کرده، این اقدام را اشاعه نفرت دانسته و خواستار پایین آوردن سریع این بیلبورد تبلیغاتی شدند.

این بیلبورد تبلیغاتی جمعه گذشته در خروجی خیابان واشنگتن در ایندیاناپولیس ظاهر شد و جملات موهن و هولناکی در رابطه با پیامبر اسلام بر روی آن نوشته شده‌اند. این بیلبورد بی‌نام و نشان بوده و معلوم نیست چه گروه یا سازمانی هزینه نصب آن را پرداخت کرده‌ است.

ریما شهید مدیر اجرایی اتحادیه مسلمانان ایندیانا در رابطه با این بیلبورد تبلیغاتی گفت: بسیار وحشتناک است و ما به شدت خشمگین و در عین حال ناراحت هستیم.  آنچه من می‌خواهم بدانم این است که چه کسی در پشت پرده چنین اقدام موهنی قرار دارد. این حرکت به نظر من بسیار بزدلانه است که این بیلبورد هیچ نام و نشانی ندارد. این کار عده‌ای بزدل است که حتی نام‌شان را کنار بیلبورد نگذاشته‌اند!

وی افزود: من همیشه فکر می‌کردم جایی برای اسلام هراسی و نفرت ورزیدن در شهر ما وجود ندارد اما این بیلبورد به من ثابت کرد که اشتباه فکر می‌کردم. این گونه شعارهای منفور تنها سبب پیشبرد تفرقه در کشور ما شده و باعث می‌شود یک همسایه، همسایه خود را زیر سئوال ببرد، همان طور که ما امروز به آن دچار شده‌ایم.

فریال کهتری، سخنگوی انجمن اسلامی ایندیاناپولیس-اسلامی نیز در آمریکای شمالی اعلام کرد که این بیلبورد تبلیغاتی برای هر مسلمان معتقدی دردناک است.
وی افزود: ناامیدانه‌ترین جنبه تبلیعاتی این بیلبورد این است که جرایم نفرت محور را نسبت به مسلمانان تحریک خواهد کرد.

آندره کارسون نماینده ایندیانا نیز گفت که معتقد است نه تنها مطالب نوشته شده روی بیلبورد نادرست هستند بلکه نویسنده دیدگاهی همانند القاعده و داعش نسبت به متون دینی داشته و سعی داشته تعصب و کوته نظری خود را از این طریق توجیه کند.
کارسون در این باره به خبرنگاران گفت: ناامیدکننده است که عده‌ای تصمیم می‌گیرند از آزادی بیان این گونه سوء استفاده کننده و آن را به سکویی برای ترویج نفرت، بداخلاقی و تفرقه میان مردم تبدیل کنند.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: