۱

اعدام مردی که زنی را مورد تعرض قرار داد

شرور سابقه‌دار که با همدستی دو نفر از دوستانش، زن جوانی را ربوده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند، در ملأ عام به‌ دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۱۴۲۵۵۰
۰۹:۱۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، سال ٨٥، ناپدیدشدن زن جوانی به پلیس شیراز اعلام شد. به دنبال آن کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی استان فارس وارد عمل شدند و تحقیقات برای یافتن زن جوان ادامه یافت و کارآگاهان از کشف جسد زن جوانی در اطراف شیراز اطلاع پیدا کردند. در ادامه تحقيقات مشخص شد روز ناپدیدشدن زن جوان سه مرد شرور که هم‌محلی مقتول بودند، او را با تهدید سلاح سرد ربوده و با انتقال او به محلی خلوت مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده‌اند. بعد از این جنایت سیاه، زن جوان  را به قتل رسانده و جسدش را در اطراف شهر رها کرده‌اند.  با شناسایی عاملان این حادثه، دو نفر از آنها بازداشت شدند و گفتند؛ سومین متهم چندی‌قبل به خاطر حمل و نگهداری ٤٦ گرم حشیش بازداشت شده و در یکی از استان‌های اطراف استان فارس در زندان به سر می‌برد. با مشخص‌شدن این موضوع، سومین متهم پرونده به شیراز انتقال داده شد. 

در ادامه تحقیقات مشخص شد او سابقه کیفری شرارت، سرقت مسلحانه، ایراد ضرب و جرح عمدی‌، مشارکت در آدم‌ربایی‌، ایجاد مزاحمت براي بانوان و رابطه نامشروع و نزاع‌های متعدد دسته‌جمعی و قدرت‌نمایی دارد.  در ادامه تحقیقات مشخص شد سومین متهم این پرونده نقشی در قتل نداشته و تنها زن جوان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.  با توجه به اظهارات متهم به جنایت سیاه و مدارک و شواهد موجود در پرونده، مرد جوان به خاطر تجاوز به‌عنف و آدم‌ربایی از سوی قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس به اعدام در ملأ عام و ١٥ سال حبس محکوم شد.  با تأیید این حکم از سوی شعبه ٢٩ دیوان عالی کشور، مرد جوان در ملأ عام در شهر شیراز به مجازات عمل خود رسید.   
 


منبع: رکنا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
سابقه کیفری شرارت، سرقت مسلحانه، ایراد ضرب و جرح عمدی‌، مشارکت در آدم‌ربایی‌، ایجاد مزاحمت براي بانوان و رابطه نامشروع و نزاع‌های متعدد دسته‌جمعی و قدرت‌نمایی دارد: تا حالا آزاد می گشت و آزادانه جرم می کرد