۰

ادامه درگیری جیش الاسلام با القاعده در ریف دمشق

عناصر تروریستی «جیش الاسلام» مجددا در ریف شرقی دمشق با عناصر جبهه النصره (القاعده) وارد درگیری شدند و مزارع الاشعری را به اشغال خود درآوردند.
کد خبر: ۱۴۲۲۰۹
۱۳:۳۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، گروه تروریستی جیش الاسلام وابسته به عربستان سعودی توانست پس از درگیری با جبهه فتح الشام (جبهه النصره سابق/ القاعده در سوریه) همتای تروریستی خود، «مزارع الاشعری» را اشغال کند.

وبگاه خبری «حق»‌ وابسته به گروهک داعش اعلام کرد، این مزارع که در غوطه شرقی دمشق قرار دارد، اشغال شده است و جیش الاسلام اعلام کرده که عملیات خود را برای ریشه کن کردن جبهه جولانی ادامه میدهد.

منابع رسانه ای جیش الاسلام نیز با اعلام خبر اشغال کامل این مزارع، تأکید کردند که این عملیات، جبهه النصره را هدف قرار داده و پس از رصد نیروهای آنان در منطقه، اهداف آن محقق شده است.

وائل علوان سخنگوی گروه تروریستی فیلق الرحمن که با جیش الاسلام در غوطه شرقی درگیر است، گفت: «جیش الاسلام مجددا با نیرنگ و جنایت، حمله میکند و قصد دارد با استفاده از جنگ افزارهای سنگین وارد مزارع الاشعری شود».

منابع محلی حاضر در این منطقه اعلام کردند که در جریان این درگیری‌ها افراد غیر نظامی زیادی نیز کشته و زخمی شدند، هر چند جیش الاسلام مدعی شد این عملیات در منطقه ای انجام شده که هیچ غیر نظامی حضور نداشته و عناصر جبهه النصره در آن مستقر بوده‌اند.

این گروه‌ها از مدت‌ها پیش علیه یکدیگر عملیات انجام می‌دهند و به گفته منابع خبری وابسته به آنها، تا کنون بیش از 150 عنصر از همه طرف‌های درگیر از پای درآمده است.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: