۲

داعش سرکرده خود در موصل را اعدام کرد

یک منبع آگاه در شمال غرب عراق از اعدام یکی از سرکرده های داعش در شهر موصل به دستور رهبر این گروهک تروریستی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۷۵۳
۱۶:۱۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، یک منبع محلی آگاه در استان نینوا در شمال غرب این کشور بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) اعلام کرد که گروهک تروریستی داعش، یکی از سرکرده های برجسته خود در بخش غربی شهر موصل، مرکز این استان مرزی را بنا به دلایل نامشخصی اعدام کرد.

بر اساس این گزارش، منبع مذکور در گفت و گو با السومریه نیوز در این باره تاکید کرد که تروریست های داعش بنا به دستور «ابوبکر البغدادی»، خلیفه خودخوانده این گروهک تروریستی، به منزل «امیر» منطقه «الزنجیلی» در غرب موصل یورش برده و وی را به یک میدان عمومی منتقل کردند جایی که به ضرب گلوله از پای درآوردند.

به گفته این منبع محلی که خواسته نامش فاش نشود، تروریست های داعش همچنین ورودی های منطقه الزنجیلی را بستند و هم اکنون در جست و جوی سه پسر سرکرده اعدام شده این گروهک تروریستی در منطقه مذکور هستند.

این منبع آگاه همچنین خاطر نشان ساخت که اعدام سرکرده داعش در منطقه الزنجیلی بار دیگر ثابت می کند که اختلافات داخلی در ساختار این گروهک تروریستی افزایش یافته و البغدادی نیز نسبت به وفاداری سرکرده های آن دچار شک و تردید می باشد به گونه ای که طی هفته های اخیر برای اعدام شماری از آنها چراغ سبز نشان داده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
جهنم بدرك أسفل. واصل شد همديكر را بكشند مردم از شرشان راحت بشوند روزي بغدادي بأشه براش حلاوي سياه ببزيم. زنك برجم داعش. اي والله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
همه سني هاي خائن عراقي و همه داعشي هاي حرامزاده عراقي و غيرعراقي اي كه به ملت عراق و شيعيان آن سامان خيانت كردند و راه را براي آنان بازكردند
يا توسط ملت عراق نابود خواهندشد و يا بايد عمري ننگ خيانتهاي خود را به دوش بكشند