۰

قدردانی همسر بشار اسد از حمایتهای ایران

همسر بشار اسد در دیدار خداحافظی همسر سفیر ایران در دمشق، مراتب تقدیر و تشکر مردم سوریه از حمایتهای جمهوری اسلامی از کشورش در این مرحله حساس و خطیر را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۸۹۷۱
۰۳:۰۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»،  خانم کتایون رئوف شیبانی همسر محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق با خانم اسماء اسد همسر رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار خداحافظی که بمناسبت پایان ماموریت پنج ساله سفیر کشورمان در سوریه صورت گرفت، خانم شیبانی با اشاره به مقاومت بیش از پنج سال مردم و رهبری سوریه در مقابل حملات گروههای تروریستی و تکفیری از نقش ممتاز و استثنایی خانم اسد در این بحران تقدیر کرد .

خانم شیبانی همچنین نقش همسر بشار اسد را در توجه و عنایت ویژه به خانواده شهداء و مجروحان جنگ جاری در سوریه ستود و برای مردم ، رهبری و شخص خانم اسما، اسد آرزوی موفقیت و پیروزی کرد .
همسر رئیس جمهور سوریه نیز در این دیدار ضمن ابلاغ مراتب تقدیر و تشکر مردم سوریه از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از کشورش در این مرحله حساس و خطیر سپاسگذاری کرده و ضمن قدردانی از تلاشها و اقدامات چند ساله سفیر جمهوری اسلامی ایران ؛ برای وی و همسرش آرزوی بهروزی و موفقیت کرد .
در پایان این دیدار هدیه ای از سوی خانم اسماء اسد برای تقدیر به خانم رئوف شیبانی اهداء شد.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: