۲

نیروهای واکنش سریع ایران در حلب مستقر شدند!

اقدام ایران در اعزام نیروهای ویژه به حلب در راستای سخنان اخیر حسن نصرالله صورت می گیرد. وی گفته بود که جبهه های جنگ کلام اخر را درباره پرونده سوریه خواهند زد.
کد خبر: ۱۲۸۵۷۰
۱۵:۴۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، روزنامه "الشرق الاوسط" مدعی شد: «اعلام کشته شدن بسیجی ها در سوریه از سوی ایران، نشان داد که تهران نیروی زمینی خود را وارد جنگ سوریه کرده است.»

الشرق الاوسط در ادامه مدعی شد: «ایران با این اقدام نشان داد که گزینه ای جز پیروزی نظامی در سوریه را قبول ندارد؛ چرا که قبلا ایران فقط کارشناس نظامی به سوریه اعزام می کرد ولی اینک نیروهای واکنش سریع وابسته به سپاه هم در حلب حضور پیدا کرده اند.»


این روزنامه ادامه داد: «اقدام ایران در اعزام نیروهای ویژه به حلب در راستای سخنان اخیر حسن نصرالله صورت می گیرد. وی گفته بود که جبهه های جنگ کلام اخر را درباره پرونده سوریه خواهند زد.»

 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
مصمم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
وقتی دشمنان ملت های ایران و عراق و سوریه و یمن و بحرین ووو زبان آدمیزاد نمی فهمند چه زبانی غیر از زبان شمشیر باقی می ماند ؟ وقتی آمریکا و اسرائیل و آل سعود و ترکیه و ... علنا" می خواهند با شرارت توسط گروههای شروری مثل داعش و النصره و ..... و انجام جنایت و ایجاد رعب و وحشت ملت های منطقه را به بند اسارت بکشند و وقتی می بینند این شیوه به تنهایی کارآیی لازم را ندارد و ملت های عراق و سوریه و یمن توانستند مزدوران آنها را در رسیدن به اهدافشان مأیوس کنند و حالا همزمان با ادامه جنایات از اهرم های به اصطلاح قانونی و بین المللی برای تحقق اهداف شیطانی خود سوء استفاده می کنند برای جبهه مقاومت و ملت های سوریه و عراق و یمن و ایران چه راهی غیر از دفاع نظامی از کیان خود باقی می ماند ؟ دشمنان باید بدانند که شعار هیهات من الذله و لبیک یا حسین ملت ایران و محبان اهلبیت رسول الله صلوات الله علیه و آله سرتاسر عالم که در روز عاشورا بگوش جهانیان رساندند پیام روشن و مشخصی دارد که باید دریافت کنند و بدانند که در لغتنامه مکتب عاشورا کلمه ذلت معنی نشده چون در این مکتب ذلت وجود ندارد تا معنی شود هر چه هست عزت در سایه توحید و بندگی خداست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
خداوند چه روزي بزرگي به شيعيان منطقه و بخصوص ايران داده است !!!
كه آن هم نابودي نواصب حرامزاده تخم يزيدي كافر به دست مومنان اين روزگار است !!!