۱
نمایندۀ عراقی:

سربازان ترکیه را در تابوت می‌فرستیم

نمایندۀ جنبش اراده در پارلمان عراق، از رئیس جمهور ترکیه خواست برای تحویل گرفتن سربازان خود در تابوت های چوبی آماده شود.
کد خبر: ۱۲۸۴۶۶
۰۸:۵۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، در پی هجمۀ رجب طیب اردوغان ضد حیدر العبادی نخست وزیر عراق، "حنان الفتلاوی" نمایندۀ عراقیِ منتقد دولت، روز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: برای نخستین بار اختلافاتم با حیدر العبادی را کنار می گذارم و از او پشتیبانی می کنم، زیرا او را از حتی در واکنش کلامی به ناسزاگویی های سلطان و حریمش ناتوان می بینم به همین سبب از او می خواهم بگذارد به جایش، جواب اردوغان را بدهم.

الفتلاوی سپس خطاب به اردوغان گفت: اگر ارتش تو که به آن فخر می فروشی از العبادی دستور نمی گیرد، بهتر است آماده شوی که به زودی سربازانت را در تابوت های چوبی تحویل بگیری، زیرا در عراق مردانی هستند که ساکت نخواهند نشست.

وی افزود: آن روز مجبور خواهی شد به صدایی که آن را داد و فریادهای بغداد خواندی گوش دهی، زیرا همین صدا، تو را مجبور خواهد کرد کاخت را ترک کنی و در حرمسرا، به همراه زنان، بر سربازانت زار گریه کنی.

به نوشتۀ خبرگزاری آناتولی، اردوغان خطاب به العبادی گفته بود: تو در حد من نیستی، در سطح من نیستی. ما هر کاری بخواهیم می کنیم و تو باید این را بدانی و قبل از هر چیزی حد و حدودت را رعایت کنی.

دفتر نخست وزیری عراق، اظهارات اردوغان را "غیرمسئولانه" خواند و تاکید کرد این اظهاراتِ اردوغان ثابت می کند که گفت وگو با ترکیه، بی فایده است.

بسیج عراق نیز به نوبۀ خود به این اظهارات اردوغان واکنش نشان داد و اعلام کرد که پاسخ این اظهارات، واکنشی ویرانگر در میدان نبرد خوهد بود و آن گاه مشخص خواهد شد که چه کسی باید حد و حدودش را نگه دارد و چه کسی پایمال خواهد شد.
منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
حالا بروید جنس ترکی بخرید.هی صف بکشید برید آنتالیا