۲

درگیری سپاه با تروریست‌ها در مرزهای کرمانشاه

کد خبر: ۱۲۷۹۱۲
۱۸:۴۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، سردار سرتپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اعلام درگیری امروز رزمندگان قرارگاه نجف در منطقه مرزی استان کرمانشاه، گفت: هوشیاری رزمندگان نیروی زمینی سپاه و نیروهای بومی منطقه یک تیم از اشرار وابسته به ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی که امروز قصد رخنه به داخل خاک میهن اسلامی برای ایجاد ناامنی را داشتند توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرارگاه نجف شناسایی شدند.

وی افزود: پس از گرفتار شدن اشرار و ترویست‌ها در تور رزمندگان اسلام طی یک درگیری شدید، این تیم به طور کامل منهدم و 12 عضو آن به هلاکت رسیدند.

سردار پاکپور با تحسین اقدام قاطع و به موقع رزمندگان سپاه اسلام و همکاری نیروهای بومی در این عملیات گفت: در این عملیات تعداد 3 تن از رزمندگان اسلام مجروح و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از تروریست‌ها از اشرار مسلح بدست آمد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
این مملکت کشور امام زمان حجّة ابن الحسن عسگری(عج الله فرجه)است و این انقلاب اسلامی ما به امید الله وصل میشود به انقلاب جهانی مصلح کل امام مهدی(عج الله ظهوره) و ما برای نیل به این هدف والا همه بدخواهان را قلع و قمع خواهیم کرد و بعون الله مانع وحوش وهابی برای جنایتکاری در ایران اسلامی هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
با دولت مزدور غرب و اسرائيل در كردستان عراق و ساير مزدوران آنان بايد با قاطعيت برخوردكرد
و درس خوبي به آنان به خاطر پشتيباني از تروريستها داد