۱

علت ناراحتی میرزای شیرازی از فتوای خود چه بود؟

ما یک پادشاه شیعی داشتیم در مقابل عثمانی، ولی مجبور به اقدام شدیم
علت ناراحتی میرزای شیرازی از فتوای خود چه بود؟
کد خبر: ۱۲۴۹۳۹
۱۵:۰۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی در کتاب «جرعه‌ای از دریا» (جلد ۲، ص ۳۶۲) می‌نویسند:

از آقای آقارضی شیرازی شنیدم که میرزا پس از حکم تحریم تنباکو ناراحت بود و می‌گفت: «ما یک پادشاه شیعی داشتیم در مقابل عثمانی، ولی مجبور به اقدام شدیم [و در نتیجه] او را تضعیف کردیم». ایشان دلش نمی‌خواست که شاه شیعه تضعیف شود و معتقد بود که ممکن است اگر تضعیف شود، عثمانی کشور شیعی ایران را ببلعد.

 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
حضرت آقا چرا تشريف نمي بردند به قلمرو اين شاه به اصلاح شيعي جناب ناصرالدين شاه معدوم و ترجيح مي دادند در قلمرو عثماني بمانند ؟!