۰

یک گروه بین الادیانی جدید در آمريكا تشكيل شد

یک گروه بین الادیانی جدید با هدف مبارزه با اسلام هراسی در غرب و از بین بردن حس ضد اسلامی، در ایالت "اوهایو" آمریکا آغاز به کار کرد. این گروه دهها تن از پیروان ادیان مخلتف آسمانی را به دور هم جمع کرده و در صدد برطرف نمودن شکاف بین ادیان است.
کد خبر: ۱۲۳۱۴۴
۰۹:۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، یک گروه بین الادیانی با هدف مبارزه با اسلام هراسی در ایالت "اوهایو" آمریکا آغاز به کار کرد.

این گروه در نخستین قدم، اقدام به ردیابی و دسته بندی فعالیت هایی که پیش از این توسط سازمان های همسوی دیگر با هدف مذکور صورت گرفته، پرداخته است و در ادامه دهها تن از پیروان ادیان اسلام، مسیحیت و یهودیت را به دور هم جمع کرده است.

این گروه بین الادیانی همچنین جزوه ای با موضوع «همسایگان مسلمان خود را بشناسیم: نه به اسلام هراسی در جامعه ما» تهیه و منتشر کرده است.

علاوه بر این، گروه های دینی سه گانه عضو این گروه، در نظر دارند کمپینی با موضوع «همسایگان مسلمان خود را بشناسیم» در سرتاسر این ایالت راه اندازی نمایند.

یکی از موسسان این گروه بین الادیانی در این باره اظهار داشت: در روند نشان دادن و ارتقاء بخشیدن به فهم بین الادیانی، این کمپین در نظر دارد برخورد های منفی کلیشه ای با مسلمانان را از میان بردارد و با برخوردهای ناعادلانه ای که با مسلمانان به خاطر اقدامات تروریستی برخی تندورهای سیاسی صورت می پذیرد، به مبارزه برخیزد.

«رابرت چیپ هارود» در ادامه افزود: علیرغم اینکه مسلمانان تنها ۲۵ هزار نفر از جمعیت ایالت اوهایو را به خود اختصاص داده اند، ولی مشارکت شهری آنان در رده بسیار بالایی قرار دارد و این مسايل باید به گوش غیرمسلمانان برسد تا بسیاری از سوتفاهم ها برطرف شود، و این هدفی است که ما به دنبال آن هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسلمانان تمام جهان، آز آنچه توسط داعش در کشورهای مختلف صورت می پذیرد بیزارند و به هیچ عنوان عادلانه نیست که ایشان را به خاطر اقدامات داعش، ملامت و مذمت کنیم. آنگونه که صحیح نیست مسیحیان، به خاطر برخی اقدامات گروه افراطگرای KKK ملامت شوند.


انتهاي پيام
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: