۰
«حیدر العبادی»:

مبارزه با تروریسم از اولویت‎های دولت عراق است

نخست‎وزیر عراق موضوع مبارزه با تروریسم را از اولویت‎های دولت خواند و تاکید کرد که مبارزه با تروریسم باید تحقق پیروزی کامل ادامه داشته باشد و هیچ موضوع دیگری نباید موجب غفلت این موضوع شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۲
۰۸:۵۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق چهارشنبه شب طی سخنانی اعلام کرد که مسایل جانبی کشور هر اندازه مهم باشند، نباید ما را مانع از ادامه تلاش برای مبارزه با تروریسم شود.

نخست وزیر عراق تصریح کرد: اولویت برای دولت این است که مبارزه علیه تروریسم تا تحقق پیروزی نهایی ادامه یابد.

حیدر العبادی در ادامه با بیان اینکه استان الانبار به طور کامل آزاد خواهد شد، اعلام کرد که برنامه‎هایی را برای تشویق ساکنان این استان به بازگشت به منازلشان را در نظر گرفتیم.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، نخست وزیر عراق همچنین به برنامه اصلاحات دولت عراق اشاره کرد و گفت: مسیر اصلاحات سخت و طولانی است و اهداف آن فورا محقق نخواهد شد و اجرای آن بدون همکاری همه مسئولان و دستگاه ها امکان پذیر نیست.

وی افزود: ما اولین کسانی بودیم که طرح اصلاح عملیات سیاسی کشور را آغاز کردیم و باید آن را اصلاح کنیم.

العبادی با تاکید بر تعهد دولت عراق بر اجرای اصلاحات و مبارزه با فساد در کشور اعلام کرد که دولت روزهای پرتلاشی در این زمینه سپری کرده است و مدارک و اطلاعات مربوط به این تلاش ها و مجموعه راهکارها برای عبور از بحران های امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را در اختیار رسانه‎ها و جریان های سیاسی کشور قرار داده است.

نخست وزیر عراق گفت: برخی از جریان‎های سیاسی کشور بر مشارکت در دولت عراق تاکید دارند، در عین حال علیه دولت اقدام می‎کنند. وی از طیف های سیاسی کشور خواست تا مواضع خود را شفاف بیان کنند.

انتهای پیام/ 852
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: