۱

اگر ترس از خدا نبود در برابر شیعیان سجده می کردم +فیلم

بیا صریح باشیم، چه کسی گرفتارِ عراق شد، من؟ من فقط یکی دو نفر از خاندانم را در راه عراق دادم... اما شیعیان هزاران شهید را فدای حفاظت و حمایت از کشور کردند.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۹
۱۲:۳۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش«شیعه نیوز»، شیخ مشهور سنی عراقی در برنامه زنده با اشاره به فداکاری‌ و از خودگذشتگی شیعیان در دفاع از اهل سنت در عراق، گفت: اگر از خدا نمی ترسیدم، در برابر شیعیان سجده می کردم!

مجری برنامه از این شیخ سنی می پرسد: چرا خانواده ات را رها کرده ای، اطرافیانت را رها کرده ای و با شیعیان همراه شده ای، آن هم ضد سنی ها؟!

و شیخ پاسخ می دهد: عمو جان! بگذار حرفی بزنم که شاید از من برَنجی... راستش.. اگر ترس از خدا نبود، من برای شیعیان نماز می خواندم و خم و راست می شدم!

باور کن..! حالا از من بپرس چرا ..؟ بگو ببینم.. تاکنون چند شیعه در الانبار کشته شده است؟

 مجری: هزاران نفر!

 شیخ: بله، هزاران نفر.. در صلاح الدین و دیالی چطور؟ چند شیعه، جان خود را فدای من کرد؟ سیاستمداران در ویلاها نشسته اند و نه برادرشان را فدا کرده اند نه فرزندشان را،اما شیعه ها جان خود را در الانبار فدا می کند.. عمو جان! در یک کلام، شیعیان، بزرگترین سپرِبلای عراق هستند. کسانی که عراق بلای جان آن ها شده است، شیعیان هستند.

... بیا صریح باشیم، چه کسی گرفتارِ عراق شد، من؟ من فقط یکی دو نفر از خاندانم را در راه عراق دادم... اما شیعیان هزاران شهید را فدای حفاظت و حمایت از کشور کردند. آن ها جان خود را در صلاح الدین می دهند و سر پسرانشان را الانبار می دهند.. تا سیاستمدارانی نظیر من برجا باشیم.

... ما می گوییم به آن ها اجازه نمی دهیم اقلیم ایجاد کنند، زیرا آن ها اهل جنوبند، اهل بصره اند، اهل نجفند، اهل کربلا هستند.. اما نمی گوییم این هایی که در رمادی، التامین، الدیره و دیگر شهرهایمان جان داده اند، جنوبی اند.. آن وقت خود را عراقی و شریف و میهن پرست هم می دانیم..‍!


 انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
ببينم، اين روحانى سنى اسم نداشت ؟