۱

بسیج مردمی عراق وارد گینس شد

از بزرگترین پوستر جهان با نقشه عراق و شعار بسیج مردمی این کشور رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۰
۰۹:۱۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، در مراسمی که با عنوان «بسیج مردمی عراق در گینس» در کربلا برگزار شد از بزرگترین پوستر جهان که دربردارنده نقشه عراق و شعار بسیج مردمی است رونمایی شد.

این پوستر که مساحت آن به 7200 متر مربع می رسد شامل نقشه عراق و آثار باستانی آن است و پیروزی های بسیج مردمی نیز در آن ثبت شده است.

عبد الصاحب رمضان از مسئولین انتشارات دار الوارث که این پوستر را چاپ کرده است در این باره گفت: چاپ بزرگترین پوستر جهان موفقیت بزرگی است و با توجه به ابعاد آن وارد کتاب رکوردها جهان (گینس) خواهیم شد.

وی افزود: برای انجام این کار طی ده روز نقشه کلی را به 48 قسمت که هر یک در اندازه 3.2*50 متر بود تقسیم کردیم و مساحت نهایی پوستر به 7200 متر مربع رسید و توانستیم از رکورد قبلی که متعلق به هند و به اندازه 5900 متر مربع بود عبور کنیم.

رمضان ادامه داد: پیشنهاد این کار از سوی مدیریت بسیج مردمی بود و نقشه عراق را در آن رسم و شعار بسیج مردمی نیز در وسط آن ترسیم شد؛ کاپیتان فرید لفته نیز بر حسن اجرای این اثر فرهنگی هنری نظارت داشت.

این جشن در برابر مجاهدت بسیجیان، ناچیز است

رییس شورای استان کربلا نیز در حاشیه این مراسم گفت: فرزندان دلاور و بسیجی عراق شایسته این تکریم و تجلیل هستند زیرا آنان خاک عراق را آزاد کرده و از ناموس ما دفاع می کنند و این جشن در برابر مجاهدت های آنان چیزی نیست.

نصيف الخطابي افزود: این مراسم برای تکریم وستایش جوانان و از جان گذشتگانی است که به ندای مرجعیت لبیک گفتند و ما به جهان این پیام را می دهیم که این دلیران سازندگان این مرزو بوم و حافظ آن هستند.

گفتنی است اجرای سرود و نمایش چتربازی از دیگر برنامه های جنبی در کنار رونمایی از این پوستر بود.

انتهای پیام/ 852
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
خدایا حشد الشعبی را در پناه خودت حفظ کن و آنان را بر نابودی دشمنان موفق و پیروز بدار هر چه سریعتر! الهی آمین.