۰

جدیدترین موفقیت انصارالله علیه آل سعود از زبان مجتهد

فعال سعودی که با عنوان مجتهد به دلیل انتشار خبرهای پشت پرده آل سعود در شبکه‌ اجتماعی توئیتر مشهور شده است، در تازه‌ترین افشاگری خود تاکید کرده است نیروهای انصارالله موفق شده‌اند به کُد هواپیماهای سعودی دست پیدا کنند.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۹
۱۰:۲۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، رژیم آل سعود بنا به اعتراف شهروندان عربستانی، یک رژیم متزلزل و ناوان است، به طوری که تویت‌نویس مشهور سعودی ملقب به مجتهد، حاکمان کشورش را به نادیده گرفتن امنیت ملی واقعی متهم و تاکید کرده است خاندان آل سعود، امنیت ملی واقعی عربستان را آخرین اولویت خود قرار داده و  پول و تلاش‌های خود را در فناوری پیشرفته برای جاسوسی علیه مخالفانشان به کار گرفته اند.

مجتهد در توئیتی درباره دلایل موفقیت جنبش انصارالله یمن نوشته است انصارالله توانسته است به کد هواپیماهای بدون سرنشین سعودی دست یافته و آنها را صحیح و سالم روی زمین بنشاند. وی نوشت علت این مسئله، وجود فردی است که برای محمد بن نایف ولیعهد سعودی مزدوری می‌کند و اطلاعات حساسی را از تحرکات مسئولان ارشد وزارت دفاع سعودی و گزارش‌های روزانه در جبهه‌های داخلی افشا کرده است که این مطلب را جاسوسان محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع سعودی فاش کرده‌‌اند.

وی با اشاره به جاسوس‌های محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی گفت آل سعود غرق در جاسوسی از مخالفانشان هستند.

وی افزود این مزدور که خ، ع. م خوانده شده، در حال حاضر تحت بازجویی است، ولی بن نایف از برخی اطلاعاتی که این فرد برایش فاش کرده،‌استفاده می‌کند و اجازه داده است بخشی دیگر از این اطلاعات برای افراد دیگر از جمله مجتهد افشا شود.

خاطر نشان می‌شود مجتهد از این منابع استفاده کرده، ولی به طور کامل بر آن تکیه نکرده، بلکه به تحقیق درباره میزان دقت این اطلاعات از منابع دیگر روی آورده است.

مزدور بن نایف  اطلاعاتی را در اختیار مجتهد قرار داده که رسوایی‌های ارتش سعودی را در یمن بر ملا می‌کند که مشخص شده است این اطلاعات صحت دارد، ولی مجتهد از ترس این‌که مبادا وی به تاثیرگذاری بر روحیه نظامیان شرکت کننده در جنگ علیه یمن متهم شود،‌ترجیح داده است آن را افشا نکند.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: