۰

نگرانی آیت الله علوی گرگانی از وضعیت شیعیان پاکستانی

ایشان افزودند: ما از حوادثی که برای شیعیان پاکستان پیش آمده ابراز تاسف می کنیم و امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر تمام شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۲
۱۲:۳۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار نماینده  علامه سید ساجد علی نقوی  از علمای پاکستان گفتند:  اطلاعات ما حکایت کننده از حضور پررنگ شیاطینی از جنس انسان در پاکستان است و ظاهرا این شنیده ها درست است و باید مردم پاکستان و علمای این کشور برای این مسئله فکری کنند.

معظم له بیان داشتند: سید ساجد یکی از علما و شخصیت های پاکستان است باید همه علما سعی کنند در مسیر وحدت گام بردارند؛ چرا که جامعه اسلامی در مقابل دشمن نیازمند به وحدت دارد.

 ایشان افزودند: ما از حوادثی که برای شیعیان پاکستان پیش آمده ابراز تاسف می کنیم و امیدواریم این  مشکلات هر چه زودتر تمام شود.

 آیت الله علوی گرگانی گفتند: اسلام و برپایی انقلاب هزینه دارد و سختیها و مشکلات هم در این عرصه قطعا زیاد خواهد بود و  همین مسئله در انقلاب ایران هم وجود داشت؛ امام راحل 15 سال  د تبعید بودند و حتی در آنجا هم دست از مبارزه خود علیه استبداد وظلم برنداشتند و دچار مشکلات ورنجهای زیادی شدند.

معظم له  اظهار داشتند: این مشکلات باعث نشد امام و مردم متدین ایران از مسیر و هدف خود ناامید شوند بلکه روز به  روز بر تلاش خود تا پیروزی نهایی افزودند.

ایشان عنوان کردند: مردم یمن چون ایمان دارند توانستند در مقابل عربستان بایستند؛ رژیم آل سعودحاضر است با اسرائیل کودک کش پیمان صلح ببندد و با مشکلات آن کنار بیاید ولی از این طرف هر چه بمب دارد از آسمان بر سر مردم مظلوم یمن می ریزد و کشتار وحشیانه به راه انداخته است..

 آیت الله علوی گرگانی  بر روحیه وحدت و استکبار ستیزی و اسرائیل ستیزی و مبارزه با ظلم وستم تا پیروزی نهایی تاکید کردند.

معظم له در پایان اظهار داشتند: این وعده الهی است که هر کسی برای یاری دین خدا قیام کند خدا هم  او را یاری خواهد کرد قطعا هم این گونه خواهد بود و این وعده الهی حتما محقق خواهد شد.


انتهای پیام/654
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: