۰

انهدام سکوی موشکی آماده حمله به حرمین عسکریین

کد خبر: ۱۰۸۶۷۰
۱۰:۴۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، ستاد تبلیغات جنگ عراق روز چهارشنبه اعلام کرد که هواپیماهای نیروی هوایی عراق، یک سکوی موشکی آماده حمله به حرمین عسکریین را در سامراء منهدم کردند.

ستاد تبلیغات جنگ عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هواپیماهای نیروی هوایی عراق یک سکوی موشکی را که قصد داشت به سمت حرمین عسکریین در سامرا موشک شلیک کند، منهدم کردند.

این در حالی است که نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) عصر یکشنبه نیز حمله نیروهای داعش به غرب سامرا را دفع کردند.

بر اساس این گزارش، فرمانده عملیات سامرا نیز اعلام کرد که طرح زیارت ویژه به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) با موفقیت کامل اجرا شد.

گروه تروریستی تکفیری داعش روز شنبه نیز با موشک گراد این شهر را مورد حمله قرار داد تا به گفته مسئولان عتبه عسکریه، در قلوب صدها هزار زائری که از سراسر عراق و سایر کشورها بویژه از ایران در سالروز شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) وارد این شهر شده اند، رعب ایجاد کند.

ستاد تبلیغات جنگ عراق همچنین اعلام کرد جنگنده های ارتش، مواضع تروریست ها را در شهرستان هیت هدف قرار دادند که در اثر آن یک سرکرده داعش به نام «ابو اسحاق» به همراه 18 عنصر دیگر کشته شدند.

در جریان این حملات، چند خودرو متعلق به تروریست ها منهدم و به آتش کشیده شد.
حملات داعش به سامرا در تمام یک سال و نیم گذشته ادامه داشته و هیچگاه قطع نشده است، اما نیروهای عراقی طی ماه های گذشته با عملیات بزرگ صلاح الدین و محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) پایگاه های اصلی این گروه را به ویژه اطراف سامرا بر چیده اند.

عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) که مسئولان عتبه سامرا تعداد آنان را تا سه میلیون نفر تخمین زده اند، طی چهار روز گذشته از سراسر عراق و خارج از این کشور به ویژه از ایران، برای شرکت در مراسم زیارت ویژه به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) وارد این شهر شدند.

انتهای پیام/ 852
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: