۰
ترامپ:

چاره ای نداریم باید مساجد آمریکا را تعطیل کنیم!

“دونالد ترامپ” نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت کشور هیچ راهی جز بستن مساجد ندارد!
کد خبر: ۱۰۵۹۰۴
۱۳:۱۴ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، ترامپ که به دلیل مواضع جنجالی اش همواره در صدر اخبار مربوط به انتخابات درون حزبی در آمریکا قرار داشته پیش از این نیز به خاطر اهانت به اسلام و مسلمانان خبرساز شده بود و حتی یک بار نیز به این خاطر عذرخواهی کرده بود. حالا این نامزد بسازوبفروش جمهوریخواه گفته آمریکا هیچ چاره ای ندارد و باید برخی مساجد در سرتاسر این کشور تعطیل شوند.

ترامپ در واکنش به حملات خونین جمعه شب در پاریس اعلام کرد آمریکا راهی جز بستن بعضی از مساجد ندارد چرا که چیزهای بسیار بدی و ناخوشایندی در این مساجد درحال رخ دادن است.
ترامپ که با بخش خبری شبکه فاکس نیوز صحبت می کرد گفت هیچکس نمی خواهد مذهب یا نهادهای دینی را در آمریکا تعطیل کند اما همه درک می کنند که ما راه یا انتخاب دیگری نداریم و باید بعضی از مساجد مسلمانان را تعطیل کنیم؛ خیلی از مردم این موضوع و اهمیت آن را درک می کنند.

ترامپ که اتفاقا در میان دیگر نامزدهای ریاست جمهوری جمهوریخواهان پیشتاز است در ادامه گفته واقعا در بعضی از مساجد اتفاقات بدی رخ می دهد که واقعا با سرعت زیادی نیز در حال گسترش است.

دونالد ترامپ همچنین گفت در پاسخ به کشتاری که داعش در پاریس راه انداخته چاره ای جز تعطیلی مساجد آمریکا وجود ندارد.

بسیاری از فعالان حقوق بشری و مدنی در آمریکا تایید صلاحیت دونالد ترامپ برای احراز مقام ریاست جمهوری این کشور را زیر سوال برده اند؛ آنها معتقدند او صلاحیت قسم خوردن برای اجرای قانون اساسی آمریکا را ندارد چرا که وی چند اصل مهم این قانون- از جمله آزادی های فردی و اجتماعی – را کاملا زیر سوال برده است.



انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: