۰
سخنگوی بسیج مردمی عراق :

امنیت شهر بیجی عراق کاملا تامین شده است

کریم النوری سخنگوی الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق تاکید کرد: شهر بیجی واقع در شمال استان صلاح الدین به دلیل تسلط یافتن نیروهای مردمی بر سطح وسیعی از شمال این شهر از حملات موشکهای دوربرد در امان مانده است.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۰
۱۱:۴۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، النوری گفت: به دنبال آزادسازی بیجی عملیات پاکسازی انجام گرفت و خیابانها مین زدایی و سازماندهی شدند.

وی افزود: نیروهای مشترک عراق هم اکنون در فاصله 16 تا 20 کیلومتری شمال بیجی و بطور مشخص در سمت راست کارخانه سیمان سازی مستقر هستند و در حال حاضر منطقه کوهستانی مکحول و روستای الزاویه و کاخ های ریاست جمهوری در اختیار نیروهای عراق قرار دارد.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی و الحشد الشعبی با پیشروی خود خطر را از بیجی دور کرده اند و این شهر دیگر در تیررس خمپاره اندازهای دشمن قرار ندارد.
به گفته النوری 'مرحله آتی نبرد با گروهک تروریستی داعش نیازمند تقویت نیروهای نظامی و داشتن توان رزمی بالاتری است.'

وی تاکید کرد: الحشد الشعبی آمده اند تا مقدمات لازم برای یک نبرد سرنوشت ساز را فراهم آورند.

النوری در مورد عملیات نظامی در استان الانبار واقع در غرب عراق گفت: نیروهای عراقی پس از به محاصره درآوردن الفلوجه و الرمادی هم اکنون در تمامی جبهه های نبرد در حال پیشروی هستند.

سخنگوی نیروهای مردمی عراق توضیح داد: به دنبال فلج شدن حرکت داعشی ها در شهرهای الانبار احتمال حمله به آنها در هر لحظه وجود دارد. نیروهای نظامی پس از فراهم آوردن تمامی مقدمات لازم یورش همه جانبه خود را به تروریست های اشغالگر آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ 852
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: