۰
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه خبر داد

افزایش ساعت کاری مراکز پلیس + 10 به مناسبت اربعین

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه با اشاره به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی از اضافه شدن ساعت کاری مراکز پلیس +10 و دفاتر صدور گذرنامه و همچنین افزایش 70 درصدی صدور گذرنامه نسبت به سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۶
۰۹:۳۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، محمد بابایی با اشاره به تمهیدات پلیس گذرنامه در مدت زمان باقی‌مانده تا اربعین حسینی در تشریح این تمهیدات اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و تقاضای سفر بسیاری از هم‌وطنانمان برای شرکت در این مراسم در کشور عراق، از صبح امروز ساعات کاری مراکز پلیس + 10 و دفاتر صدور گذرنامه اضافه شد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد ساعات کاری مراکز پلیس +10 تا ساعت 18:30 ادامه یابد و این مراکز هر روز از ساعت 7:30 صبح خدمت‌رسانی خود را به هموطنان آغاز خواهند کرد.

وی افزود:‌ در روزهای تعطیل نیز مراکز پلیس +10 تا اربعین خدمت‌رسانی خود را تا ساعت 14 انجام خواهند داد.

بابایی گفت: علاوه بر این موارد، مراکز صدور گذرنامه نیز تا ساعت 21 باز بوده و پذیرایی زائران اربعین خواهند بود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در پایان با اشاره به استقبال بسیار خوب هموطنانمان برای اخذ گذرنامه با توجه به تاکید مقامات مسئول مبنی بر عدم مجوز خروج از کشور بدون دارا بودن گذرنامه و روادید معتبر اظهار داشت: با توجه به این موارد، امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل،‌ شاهد افزایش 70 درصدی صدور گذرنامه بودیم.

انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: