۰

راز شکست داعش در عراق

یک رسانه عراقی با اشاره به یپروزی‌های متوالی نیروهای مردمی و امنیتی این کشور در جبهه‌های مختلف استان صلاح الدین و الانبار و نیز پیشمرگان در سنجار در استان نینوا به راز شکست‌های متوالی تکفیری‌ها پرداخته است.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۵
۱۴:۳۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، پایگاه صوت العراق در مطلبی با عنوان «اراده واقعی راز شکست‎های متوالی داعش»می نویسد: ما بارها اعلام کرده ایم که داعش گروهی هستند که جهاد نکاح، قساوت و وحشی گری افراطی آنها را دور هم جمع کرده است.

شکست داعش بسیار ساده تر از هر گروه جنایتکار دیگری است.اگر اراده واقعی وجود داشته باشد شکست و نابودی داعش آسان است.اگر منافع فردی و گروهی در اولویت قرار نگیرد شکست تکفیری‎ها دشوار نیست.

این درباره داعشی‎های عراقی که عمدتا بعثی هستند بارزتر است زیرا آنها هنگام جنگ فرار می کنند. تنها قدرتی که داعشی‎ها از آن برخوردارند. صدها عامل انتحاری و ادوات بمب گذاری شده است.

آنها برای اینکه منطقه ای را اشغال کنند ابتدا عوامل انتحاری و ادوات بمب گذاری شده را اعزام می کنند و آنگاه بر یک مرکز نظامی یا منطقه مسلط می شوند. هیچ رازی در شکست داعش چه در بیجی و چه در برخی مناطق الانبار یا سنجار نیست مگر اراده واقعی که اگر وجود داشته باشد تکفیری ها شکست می خورند.

به نظر می رسد که این عزم و اراده اخیر ایجاد شده است و همه مصمم به نابودی داعشی ها یعنی مغول های زمان هستند.

انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: