۰

شکست حمله تروریست ها به اردوگاه یرموک

حمله گروه های تروریستی به اردوگاه یرموک در جنوب دمشق با شکست مواجه شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۱
۱۱:۰۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، شماری از تروریست های مسلح در درگیری میان ارتش سوریه و نیروهای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل- با تروریست های مسلح جبهه النصره در شمال اردوگاه یرموک وابسته به آوارگان فلسطینی واقع در جنوب دمشق به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

این در حالی بود که نیروهای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تلاش تروریست های مسلح برای نفوذ به این اردوگاه را نیز ناکام گذاشتند.

تروریست های مسلح قصد داشتند از طریق تونل حفر شده به داخل اردوگاه نفوذ کنند.
حسام زیدان، گزارشگر العالم در این باره گفت: این بار نقطه شروع درگیری ها در داخل اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب دمشق بود.

طرف های درگیر از یک سو ارتش سوریه و نیروهای جبهه خلق آزادی بخش فلسطین بود و در سوی دیگر تروریست های موسوم به جبهه النصره و مکان این درگیری ها شمال اردوگاه یرموک در جنوب دمشق بود.

 در این درگیری ها شماری از تروریست های مسلح به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

حسام زیدان گفت: این رویارویی نتوانست حدود درگیری ها را در داخل اردوگاه تغییر دهد به گونه ای که فرماندهی کل نیروهای مردمی برای آزادی فلسطین کنترل میدان الریجی را همچنان در اختیار نگه داشتند.

یکی از رزمندگان سوری در این باره گفت: تروریست ها خیلی تلاش کردند که به میدان الریجی نفوذ کنند و درگیری های پراکنده ای نیز در اطراف این میدان به وقوع پیوست اما با همت جوانان رزمنده تلاش آنها ناکام ماند.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: