۰

شعله های آتش در پاریس و جشن داعشی ها + اسناد

به دنبال وقوع حادثه خونین در قلب پاریس، عناصر بی رحم گروه داعش در شبکه های اجتماعی ابراز خرسندی کردند.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۱
۱۰:۳۷ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، به دنبال وقوع حادثه تروریستی مرگبار پاریس، طرفداران گروه داعش، جشن و پایکوبی در شبکه های اجتماعی را آغاز کردند. وقوع حادثه تروریستی شب گذشته در قلب پاریس، یکی از خونین ترین حملات در فرانسه پس از جنگ جهانی دوم است.

تحلیلگران "ووکیتیو" اعلام کردند عناصر گروه تروریستی داعش در دقایق نخست این حادثه مرگبار، از چنین حمله پیچیده و برنامه ریزی شده ای ابراز خرسندی کردند. حتی یکی از مبلغان گروه تروریستی داعش پس از این حادثه مرگبار در یک حساب توییتر غیر رسمی نوشت: "ما با بمب و تفنگ به سراغ شما حامیان جنگ های صلیبی می آییم. منتظر ما باشید."

در یک حساب توییتر دیگر آمده است: این تروریستها صبح از اشغال "سنجار" در استان نینوای عراق و شب از حمله مرگبار در قلب پاریس ابراز خوشحالی کردند.

یکی از حامیان گروه تروریستی داعش در جای دیگری نوشت: پس از جنایات فرانسه در "مالی" و حملات این کشور در سوریه و عراق، این کشتار باید رخ می داد. جنگ در خانه های شما آغاز می شود.

در حسابی دیگر آمده است: غرب به آرامی سرزمین های مسلمانان را نابود می کرد؛ اما با ورود اعضای داعش، قاعده بازی تغییر کرده است.

شب گذشته بر اثر وقوع چندین حمله تروریستی در پاریس، دست کم 160 نفر کشته و بیش از 200 نفر مجروح شدند. گزارشها حاکی از آن است که 8 تروریست نیز در این حادثه کشته شدند.

شعله های آتش در پاریس و جشن داعشی ها + اسناد

شعله های آتش در پاریس و جشن داعشی ها + اسناد

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: