۱

تروریست سعودی درخواست کمک کرد

یکی از سرکردگان سعودی گروه‌های تروریستی در پی پیروزی‌های ارتش سوریه در حومه حلب از دیگر گروه‌های تروریستی درخواست کمک کرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۹۴
۱۶:۰۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، عبدالله المحسینی سرکرده سعودی جبهه النصره در صفحه شخصی خود در رسانه‌های ارتباط اجتماعی خواستار کمک فوری گروه‌های تروریستی به تروریست‌های حاضر در حومه حلب شد.

المحسینی از تمام گروه‌های تروریستی خواسته به حومه جنوبی حلب بشتابند تا به اوضاع وخیم جبهه وی در این مناطق پایان داده و مانع ادامه پیشروی نیروهای ارتش سوریه در شمال این کشور شوند.

این سرکرده سعودی جبهه النصره در پیامی خطاب به تروریست‌های فعال در حومه حماه از آنها خواسته است آنچه را وی منافع عمومی خوانده بر منافع شخصی پایان دهند. وی خواستار به تعویق افتادن نبرد حماه از سوی گروه‌های تروریستی و حرکت آنها به حومه حلب برای توقف پیشروی ارتش سوریه از جمله پیشروی به سمت تپه استراتژیک العیس شده است.

پیام المحسینی به صورت صوتی در صفحه شخصی وی در وسایل ارتباط جمعی منتشر شده است.اظهارات وی عمق شکست و سرخوردگی و وحشت دشمن تکفیری در سوریه و قریب الوقوع بودن فروپاشی کامل آنها را نشان می‌دهد.

عبدالله المحسینی سرکرده سعودی جبهه النصره یک مبلغ سعودی و امام جماعت یکی از مساجد عربستان بود که به تروریست‌ها در سوریه پیوست و به یکی از سرکردگان مطرح جبهه تکفیری النصره تبدیل شد وی فرماندهی تروریست‌ها در نبردهای ادلب را برعهده دارد و مسئول محاصره شهرک‌های شیعه نشین و مقاوم کفریا و الفوعه نیز به شمار می‌رود و باند جنایتکار تحت فرماندهی وی، غیرنظامیان بیگناه را با موشک و خودروهای بمب‌گذاری شده هدف قرار می‌ دهد.

شکست مجدد حمله تروریست‌ها به فرودگاه دیرالزور

نیروهای مدافع فرودگاه دیرالزور، بار دیگر حمله تروریست‌ها به این مکان را دفع کردند.

بر اساس این گزارش، تروریست‌های داعشی امروز نیز با هدف سیطره بر فرودگاه دیرالزور به این مکان حمله کردند، اما نیروهای مدافع فرودگاه با دفع این حمله، بیش از 30 تروریست را به هلاکت رساندند که بیشتر آنها غیرسوری بودند.

در حمله شکست خورده داعشی‌ها به فرودگاه دیرالزور، 12 خودروی نظامی آنها منهدم شد.

سانا نیز از حملات جنگنده‌های روسی به مواضع تروریست‌های داعشی در المریعیه و الصناعه و حویجه صکر در حوم دیرالزور خبر داد که به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد.

این رسانه گزارش داد جنگنده‌های ارتش، چند مقر و استحکامات گروه تروریستی داعش را در حومه حلب و حمص منهدم کردند. در حومه حماه و ادلب هم 25 تروریست جیش الفتح کشته شدند.

انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
انشائ الله هلاکت این تروریست نزدیک است