۰
اشتری:

پلیس موظف به برخورد با کشف حجاب در خودروها است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: این امکان‌پذیر نیست که خودرویی که آلودگی صوتی داشته یا دور دور کرده و یا سرنشینان آن کشف حجاب کرده‌اند از کنار افسر پلیس بگذرند و آنها هیچ برخوردی نکنند.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۵
۱۵:۰۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، سردار حسین اشتری در همایش فصلی روسای پلیس راهور با تأکید بر ضرورت برخورد با هنجارشکنی اظهار داشت: برخورد با هنجارشکنی یکی از مسئولیت‌های اصلی ما است و مواردی همچون آلودگی صوتی و کشف حجاب در خودروها از جمله جرایم مشهود است که پلیس طبق وظیفه ذاتی خود موظف به برخورد بلا آنهاست.

وی ادامه داد: این امکان‌پذیر نیست که خودرویی که آلودگی صوتی داشته یا دور دور کرده و یا سرنشینان آن کشف حجاب کرده‌اند از کنار افسر پلیس بگذرند و آنها هیچ برخوردی نکنند.

اشتری خطاب به روسای پلیس راهور سراسر کشور دستور داد حتما در مواجهه با چنین مواردی اقدام به توقیف خودروی متخلفان کنند و ادامه داد: باید توجه داشته باشید در صورتی که امکان توقیف این خودروها وجود نداشته باشد، باید حتما پلاک آنها ثبت شده و نهایتا پس از 24 ساعت خودروی متخلفان توقیف و روانه پارکینگ شود.

فرمانده ناجا تأکید کرد: ما تنها موظف به تذکر برای بستن کمربند ایمنی و یا عبور از چراغ خطر نیستیم بلکه باید با این هنجارشکنی‌ها نیز برخورد قاطعی داشته باشیم.

اشتری خاطرنشان کرد: برای ما خودروی پراید و پورشه فرقی ندارد و در صدد هستیم یقه متخلفان را گرفته و قاطعانه با کسانی  که امنیت روانی خانواده‌ها را برهم می‌زنند برخورد کنیم.

اشتری همچنین در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه پلیس در برخورد با هنجارشکنان، با تاکید بر رعایت شئونات توسط 95 درصد مردم کشور خاطرنشان کرد: ماموران ما موظف هستند در مواجهه با هنجارشکنی برخی از رانندگان، حتماً با رعایت ادب و احترام اقدام به جریمه کردن رانندگان این خودروها کنند.

وی اضافه کرد:‌ تخلفات رانندگان در قانون تصریح شده است و پلیس در وهله اول اقدام به جریمه توسط پلیس راهور می‌کند و در صورت اصرار و تکرار این هنجارشکنی، متخلفان به پلیس امنیت معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: