۰

شهر سنت لوئیس آمریکا به مقابله با اسلام‌هراسی پیوست

شهر «سنت لوئیس» در ایالت «میزوری» آمریکا به کمپین سراسری مقابله با تصورات نادرست علیه اسلام و مسلمانان پیوست.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۰
۱۰:۳۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، این کمپین از سوی انجمن اسلامی شمال آمریکا (ICNA) و شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی (CAIR) در بسیاری از شهرهای سراسر آمریکا در حال برگزاری است.

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی، شعبه سنت لوئیس، اعلام کرد که به این کمپین تبلیغاتی که از سوی مرکز اسلامی «رولا»ی میزوری و انجمن اسلامی شمال آمریکا در حال برگزاری است، پیوسته است.

در این کمپین، بیلبوردهای تبلیغاتی در اماکن مختلف نصب می شود تا با تصورات نادرست در مورد اسلام و تعالیم آن و مسلمانان مقابله شود.

 این بیلبوردها که حاوی مطالبی مثل: #محمدکیست (#WhoIsMuhammad)، سؤال بپرسید و جواب بگیرید! هستند به مدت سه ماه در این شهر برپا خواهد شد.

«فیضان سید»، مدیر اجرایی شعبه سنت لوئیس شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی می‌گوید: مردم کنجکاو هستند بدانند که حضرت محمد(صلی الله علیه وآله) کیست.

وی افزود: این فرصتی برای ماست تا با روند مشکل‌آفرین اسلام‌هراسی از طریق گفت‌وگو و ارتباط مقابله کنیم.

«یعقوب علی»، رئیس مرکز اسلامی رولا میسوری نیز گفت: تصورات نادرست زیادی در مورد اسلام و حضرت محمد(صلی الله علیه وآله) وجود دارد. ما امیدواریم که این کمپین بتواند در جهت آموزش به مردم مؤثر واقع شود.

«فرهان پرویز»، یکی دیگر از مسئولان این مرکز اسلامی نیز گفت: این بیلبوردها مردم را به تماس با یک خط مستقیم رایگان برای پرسیدن سؤالات خود ترغیب می‌کند تا با اسلام بیشتر آشنا شوند.


انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: