۰

نیروهای ارتش عراق وارد شهر الرمادی شدند

در ادامه عملیات پاکسازی اطراف شهر الرمادی، نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق با آزادسازی پایگاه الورار عملا وارد شهر رمادی شدند.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۱
۱۲:۳۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای ارتش عراق با کمک نیروهای عشایر اهل سنت منطقه و نیروهای بسیج مردمی در ادامه عملیات پاکسازی اطراف شهر الرمادی عصر روز شنبه (دیروز) موفق شدند در مناطق غربی حومه شهر چند منطقه را از عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

نیمه شب گذشته نیز گروهی از نیروهای گردان طلائی ارتش عراق به کمک نیروهای بسیج مردمی با هجوم به مواضع عناصر تروریستی داعش پایگاه تیپ هشتم ارتش در غرب شهر الرمادی را بطور کامل آزاد کردند .

صبح روز یکشنبه (امروز) نیز گروهی از نیروهای بسیج مردمی عملیاتی را در غرب شهر الرمادی انجام دادند و موفق شدند پایگاه «الورار» را بطور کامل پاکسازی کنند، با آزاد سازی پایگاه الورار نیروهای عراقی عملا وارد شهر الرمادی شده‌اند و سعی دارند خود را در دو سه روز آینده به مرکز شهر برسانند.

در دو روز گذشته پیشروی های بسیار محسوسی در اطراف شهر الرمادی از جمله محور غربی صورت گرفته است و در این عملیات های جداگانه ده ها تن از تروریست های داعش از جمله چند سرکرده معروف داعش به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/654
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: