۱
بیل برنز:

باید زودتر مخالفان سوریه را مسلح می کردیم

معاون سابق وزیر خارجه آمریکا گفت این کشور اشتباهی را که با حمله به عراق مرتکب شد، در مورد سوریه نیز مرتکب می شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۲
۱۰:۴۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، «بیل برنز» معاون سابق وزیر خارجه آمریکا درباره عملیات نظامی این کشور در سوریه اظهار نظر کرد و گفت کاخ سفید باید زودتر مخالفان سوریه را مسلح می کرد.

وی اعتقاد دارد آمریکا و انگلیس با حمله به عراق اشتباه بزرگی را مرتکب شدند که در حال حاضر این اشتباه را آمریکا در مورد سوریه مرتکب می شود.

رئیس کنونی اندیشکده کارنگی می گوید بهترین راهکار در سوریه مذاکرات دیپلماتیک است و با جنگ علیه داعش نمی توان افراطی گری را در این کشور خنثی کرد.

وی در گفتگو با روزنامه فایننشال تایمز خاطر نشان کرد که هدف نظامی آمریکا در سوریه باید آماده کردن زمینه مذاکرات صلح در این کشور باشد و در غیر این صورت نمی توان به هیچ راه حلی دست یافت.

برنز که گفته می‌ شود در صورت پیروزی کلینتون در انتخابات ریاست ‌جمهوری سال ۲۰۱۶ ممکن است وزیر خارجه وی شود، در این مصاحبه کلینتون را بهترین وزیر خارجه آمریکا معرفی کرد. 

انتهای پیام/ 852
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
پایدار
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
بهتره دلیل اشتباهاتتان را هم یک مقدار مرور کنید هر چند دانستن دلیل این اشتباهات برای شما تلخ و غیر قابل تحمل است اما از حقیقت نمی توان فرار کرد ؛ شما چون نیت شیطانی دارید و تحت امر شیطان هستید از هر مسیری بروید در کمین دام خداوند خواهید بود و انک لب المرصاد