۰

تبریک القاعده به اردوغان + تصاویر

گروههای وابسته به شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در سوریه پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات پارلمانی این کشور را تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۳
۱۰:۴۲ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
به گزارش«شیعه نیوز»، گروههای وابسته به شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در سوریه پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات پارلمانی این کشور را تبریک گفتند. بنابر این گزارش، در بیانیه ای که به امضای گروههایی همچون احرارالشام، جیش الاسلام و ... رسیده است، پیروزی شکننده حزب عدالت و توسعه به اردوغان رییس جمهور مایه خوشحالی گروههای تروریستی تکفیری عنوان شده است.

تبریک القاعده به اردوغان + تصاویر

در ادامه این بیانیه با اشاره به رشد اقتصاد ترکیه در زمان حکومت حزب عدالت و توسعه و حمایت اردوغان از گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش، القاعده و گروههای وابسته به آنها از نقش محوری ترکیه در بحران تروریستی تکفیری بین المللی علیه مردم و دولت سوریه بشدت تقدیر شده است. لازم به ذکر است که گروههای امضا کننده این بیانیه بعنوان بازوی شبه رسمی القاعده در سوریه فعالیت داشته و فرماندهان و رهبران آنها از اعضای قدیمی این شبکه تروریستی بین المللی می باشند.

تبریک القاعده به اردوغان + تصاویر

دولت ترکیه گروههایی همچون احرارالشام و جیش الاسلام را "گروههای میانه روی معارض دولت سوریه!" معرفی کرده و از ماهها پیش از بروز بحران در این کشور آنها را آموزش داده و تسلیح و تمویل کرده است. اطلاق عنوان معارضان میانه رو در حالی است که این گروههای بدترین جنایات را در حق ملت و ارتش سوریه مرتکب شده اند.

تبریک القاعده به اردوغان + تصاویر

آخرین نمونه این جنایات در قفس قرار دادن گروهی از زنان و مردان غیرنظامی سوری و استفاده از آنها بعنوان سپر انسانی بر فراز پشت با مراکز فرماندهی، انبارهای سلاح و مهمات و محوطه اردوگاههای گروههای احرارالشام و جیش الاسلام بوده که از روز گذشته انتشار تصاویر آن موجی از محکومیت را در فضای رسانه های منطقه ای و فرامنطقه ای بدنبال داشته است.

انتهای پیام/ 852
منبع: MASHREGH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: