۰
وزیر بهداشت:

نتیجه آزمایش کرونا در مصدومان منا

هاشمي با اعلام اینکه 21 نفر از حجاج مشکل تنفسی داشته‌اند‌، گفت: آزمایش ویروس کرونا در مصدومان منا منفی بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۲
۱۴:۵۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، دكتر هاشمي در جمع خبرنگاران در اين بيمارستان گفت: اكثر قريب به اتفاق مصدومين در شرايط مطلوب به سر می‌برند و تا فردا مرخص خواهند شد.

وي افزود: از ميان مصدومين ايراني فاجعه منا تنها يك نفر در مكه مانده است كه امشب به تهران اعزام مي‌شود و كساني هم كه در حال حاضر در بيمارستان شهداي يافت‌آباد بستري هستند رو به بهبود هستند و فقط تعداد كمي از آنها به خدمات بيشتر نياز دارند كه متخصصين بيمارستان در حال خدمات‌رساني به آنها هستند و مصدومين ساير شهرها نيز به زودي به شهر خود  منتقل مي‌شوند.

وزير بهداشت گفت: 21 نفر از زائرين ايراني مشكل تنفسي داشتند و مشكوك به كرونا ويروس بودند كه با توجه به آزمايشات انجام شده خوشبختانه هيچكدام از آنها به اين ويروس آلوده نبوده و تست همه آنها منفي بوده است و همكاران من  در حال انجام مقدمات ترخيص آنها هستند.

دكتر هاشمي خاطرنشان كرد: در حال حاضر هيچ مشكلي در كشور از بابت كرونا ويروس وجود ندارد و تمهيدات لازم براي بازگشت ساير حجاج به كشور نيز در مبادي ورودي كشور اتخاذ شده است.
وي افزود: همه بيماراني كه از مكه به تهران منتقل شده‌اند در اين بيمارستان بستري شده‌اند كه امكانات خوبي براي رسيدگي و اقدامات لازم در آن فراهم شده است.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: