۰

بمباران یمن با گازهای سمی

عربستان از موشک های حاوی گازهای سمی در تجاوز به یمن استفاده می کند.
کد خبر: ۹۹۹۰۷
۱۳:۵۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، عربستان برای جبران شکست های خود در داخل خاکش همچنین در استان های مأرب و صنعا، شهرهای مختلف یمن را خصوصاً شهر  صعده  - مرکز استان صعده - بیش از پیش بمباران می کند و از موشکهائی استفاده می کند که حاوی گازهای سمی و بیماری زا است.

جنگنده های عربستان شهر صعده را که هر روز بمباران می شود ، در چند روز گذشته بار دیگر موشک باران کردند ولی موشک ها این بار جدید بودند و پس از اصابت به روستاها ، منازل مسکونی و اراضی زراعی گازهای سمی از آنها متصاعد شد، که همین امر شیوع بیماری های مختلف را به همراه خواهد داشت . 

بر اساس این گزارش، جنگنده های عربستان موشک هایی که در سطح جهان ممنوع است ، به سوی روستاهای منطقه مران استان صعده و برخی از مناطق مرزی شلیک کردند که دود سفید از این موشک ها به هوا بلند می شد و باعث بروز بیماری های پوستی و تنفسی شده است و بیش از 17 یمنی که در میان آنان تعدادی زن و کودک دیده می شوند ، به علت ابتلا به بیماری های ناشناختۀ ناشی از این حملات موشکی جان خود را از دست دادند و دچار استفراغ خونی شده بودند.

جنگنده های عربستان شدیدتر از قبل مناطق مسکونی استان صنعا را بمباران می کنند و منازلی را در منطقه الجراف بر سر ساکنین اش در حال خواب منهدم کردند و مناطق مسکونی دیگر و ساختمان تلویزیون این استان را نیز تخریب کردند.

انتهای پیام/ 852
منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: