۴

زیارت شاه سعودی از قبر جرج واشنگتن!

بازخوانی روایتی از سفر شاه اسبق عربستان سعودی به آمریکا، نشان می‌دهد که چگونه سردمداران وهابیت تکفیری که زیارت قبور انبیا و اولیا را شرک قلمداد می‌کنند، چون به واشنگتن می‌روند، آن کارِ دیگر می‌کنند!
کد خبر: ۹۹۴۲۸
۱۱:۰۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، اين تصویر که چندی پیش از سوی یک موسسه آمریکایی منتشر شد، نشان می دهد که ملک سعود برادر ملک سلمان و شاه اسبق عربستان (ولی عهد وقت) و هیأت همراه، در سفر سال ۱۹۴۷م. به آمریکا چگونه با خضوع و خشوع به زیارت! قبر جورج واشنگتن شتافته اند و برای عرض ارادت خود، به وی تاج گل اهدا می کنند.

این اقدام سردمداران تکفیر و تروریسم در حالی صورت گرفت که ۲۲ سال پیش از آن یعنی در سال ۱۹۲۵م. و با فتوای مفتیان دربار سعودی، زیارتگاه های مطهر ائمه اهل بیت علیهم السلام و عمو همسران پیامبر صلی الله علیه وآله و برخی دیگر از اصحاب آن حضرت در بقیع، تخریب شد و تا امروز هم تروریسم دولتی آل سعود، از نزدیک شدن مسلمانان به قبر پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و ائمه علیهم السلام و ایستادن در برابر آنها، به شدت و با برخورد وقیحانه، جلوگیری می کنند و زیارت قبور پیامبر صلی الله علیه وآله و ائمه مسلمین را شرک می دانند؛ در حالی که خود به زیارت قبر سردمداران جنگ و بینانگذاران اسلام ستیزی در آن سوی دنیا می شتابند.


انتهای پیام/654
منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
yas par par
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
با نام یا مذل

با سلام


مرگ بر چنین خاندانی که با ان زشتکاریها و اهانت بر ان مراقد مطهره دل نازنین اقای غایبمان را جریحه دار نمودند


و خود را تا ابد از مغبوضین درگاه الهی نمودند
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
اقا چی میگی معلومه زیارت قبر معصومین حرام است.البته برای این موجودات اسفل السافلین. خودش زیارت قاتل انسانهای بیگناه می رود و جمیع مسلمان شیعه و سنی را به خاطر زیارت تکفیر می کند . شیخ تکفیر
محمدی راد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
نمی توان ایراد گرفت چون بلاخره هرکس به معبود خود احترام قائل است دیگه ؛ در ثانی وهابی ها با شرک مخالفند در حالیکه آمریکا و جورج واشنگتن خدای آنهاست و شریکی برای او قائل نیستند و در بست تسلیم اویند و آیا تسلیم محض شدن غیر از بندگی است ؟؟ و ایشان هم رسم بندگی بجای می آره و نه چیز دیگر در حالیکه ( از نظر وهابیت ) محبت داشتن به اولیاء خدا شرک است و انسان نباید غیر از خدا هیچکس را دوست داشته باشد و او را ولو رسول الله صلوات الله علیه شفیع در در گاه الهی قرار دهد و با واسطه قرار دادن عزت و آبروی او از خداوند منان طلب حاجت کند!!! این از نظر وهابیت شرک است
پناه بر خدا
محسن
United States
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
خب عبدالشیطان چیکارکنه بالاخره اونجاهم قبر خدای وهابیهای نجسه