۰
علمای بحرین:

سیاست سرکوبگرانه آل‎خلیفه تاثیری بر اراده ملت بحرین نمی‎گذارد

علمای بحرین با محکومیت بازداشت عضو جمعیت الوفاق بحرین تاکید کردند که سیاست سرکوبگرانه نظام آل‎خلیفه هیچ تاثیری را بر روند خواسته‌های مردم نداشته و اراده ملت بحرین را از بین نمی‎برد.
کد خبر: ۹۷۷۱۳
۱۰:۴۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، علمای بحرین اتهامات دادستانی بحرین علیه حجت الاسلام حسن عیسی از رهبران جمعیت الوفاق را محکوم و آن را اتهاماتی واهی توصیف کردند.

در بیانیه‌ منتشر شده از سوی علمای بحرین آمده است: اتهاماتی که از سوی دادستانی بحرین در حق شیخ حسن عیسی صادر شده است، اتهام‌هایی حیله گرانه و اغتشاش آمیز بوده و نشان از استفاده ابزاری و خشونت آمیز از قانون و قضاوت علیه فعالان سیاسی دارد.

 در این بیانیه خاطر نشان شده است: این اتهام‌ها به دلیل دادخواهی شیخ حسن عیسی نسبت به حقوق و خواسته‌های عادلانه مردم است. نظام آل خلیفه با این رفتار، سیاست مورد هدف قراردادن رهبران سیاسی و مجازات این عالم را در پیش گرفته است.

 علمای بحرین با توصیف شیخ حسن عیسی به شخصیت شناخته شده دینی و ملی و اشاره به نقش و فعالیت دینی، اجتماعی و سیاسی این عالم در چهارچوب قانون اساسی، خواستار آزادی عضو جمعیت الوفاق بحرین شدند.

 این بیانیه تاکید کرد که سیاست سرکوبگرانه حکومت در شکستن اراده ملت بحرین ذره‌ای تاثیر نخواهد گذاشت و نظام آل خلیفه به زودی به ضرورت اصلاح واقعی مسائل ملزم خواهد شد.

انتهای پیام/ 852
منبع: RASA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: