۱

داعش در 800 متری مرقد امامین عسکریین(علیهم السلام)

افراد مسلح گروه داعش توانستند وارد شهر سامرا و به مرقدهای مطهر امامین عسکریین علیهما السلام نزدیک شوند و هم اکنون درگیری‌ها در 800 مطهری حرمین مطهر ادامه دارد.
کد خبر: ۷۴۲۶۲
۲۰:۱۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شبکه تلویزیونی المنار از درگیری‌های شدیدی بین نیروهای ارتش عراق و گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در شهر سامرا خبر داد. نیروهای داعش حملات گسترده‌ای را در شهر سامرا به اجرا درآورده‌اند اما ارتش عراق توانست جلوی این حملات را بگیرد و با آنها مقابله کند.

افراد مسلح گروه داعش توانستند وارد شهر سامرا و به مرقدهای مطهر امامین عسکریین علیهما السلام نزدیک شوند و هم اکنون درگیری‌ها در 800 مطهری حرمین مطهر ادامه دارد.درب‌های حرمین مطهر نیز بسته شده و زائران ایرانی، عراقی، پاکستانی و ... در حرمین حضور دارند.اما ارتش عراق توانست این درگیریهای ایجاد شده در منطقه را به خوبی کنترل کند و نگذاشت هیچ یک از افراد مسلح وارد مرقدهای مطهر شوند.

نیروهای داعش دیوارهای بِتُنی اطراف شهر را ویران و به سمت مردم تیراندازی کردند اما در نهایت ارتش عراق با درگیری با آنها توانست آنها را به عقب براند.پس از آن نیز نیروی هوایی عراق وارد عمل شد و پایگاهها و مراکز استقرار افراد مسلح را بمباران کرد به طوری که تعداد کشته های نیروهای داعش به دهها تن رسیده است. 51 تن از نیروهای ارتش عراق نیز به شهادت رسیدند.

نیروهای داعش همچنین می‌خواستند از خودروهای بمب‌گذاری شده در این شهر استفاده و مناطق متعددی را منفجر کنند که نیروهای امنیتی عراق این خودروها را کشف و بمبهای آنها را خنثی کردند.البته نیروهای داعش هنگامی که می‌خواستند یکی از این خودروها را بمبگذاری کنند به طور اشتباه این بمبها منفجر و باعث شد 21 نفر از آنها که تلاش می‌کردند این خودروها را به شهر برسانند کشته شوند.

منبع: ابنا

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
اللهم انصر جيوش المختار العراقي
اللهم اهلك جيوش الوحوش
ان شاء الله نفس هاي آخر را مي كشند اين حرامزاده هاي مزدور سعودي صهيونيستي