۰

داعش به دنبال تقسیم عراق

نماینده آمریکا در کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم ضمن اعلام حمایت واشنگتن از بغداد در مبارزه با تروریسم اعلام کرد که گروه داعش به دنبال تقسیم عراق است.
کد خبر: ۶۹۲۸۴
۱۵:۵۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزلرش «شیعه نیوز»، نماینده آمریکا امروز با سخنرانی در کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم در بغداد اظهار داشت: تروریسم، بحران بین المللی است که نیازمند هماهنگی داخلی و منطقه ای است و هدف گروه داعش تقسیم عراق است.وی با بیان این مطلب افزود: آمریکا به حمایت خود از عراق در مبارزه با گروه های تروریستی ادامه خواهد داد. شکست دادن داعش نیازمند همکاری مشترک و شیوه هماهنگ است.

این مسئول آمریکایی خاطرنشان کرد: جنگ در سوریه پیامدهایی در عراق دارد. ما از اعتدال حمایت می کنیم و به جریان اعتدال در سوریه با هدف دستیابی به صلح در این کشور کمک خواهیم کرد. این هدف با کمک همه محقق خواهد شد و در این زمینه یک اجماع بین المللی وجود دارد که شورای امنیت از آن حمایت می کند.کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم امروز با مشارکت 25 کشور در بغداد آغاز به کار کرد. در این کنفرانس که با سخنرانی نوری المالکی افتتاح شد، عربستان سعودی و قطر حضور ندارند.

12 سازمان عربی و بین المللی از جمله اینترپل (پلیس بین الملل)، اتحادیه عرب و سازمان ملل متحد نیز در این کنفرانس شرکت دارند، در این کنفرانس راه های مبارزه با تروریسم در جهان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.این کنفرانس بر تجربه عراق در زمینه مبارزه با تروریسم و راه های استفاده از تجارب جهانی متمرکز خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ز.ح

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: