۰

ورود شیعیان بحرین به دبی ممنوع!

خبرهای غیرموثق منتشر شده در برخی پایگاه‌های ارتباط اجتماعی حاکی از آن است که «محمد بن راشد» حاکم دبی دستور جلوگیری از ورود اعضای جمعیت وفاق اسلامی مخالف نظام بحرین به دبی را صادر کرده است.
کد خبر: ۶۸۸۸۸
۱۴:۲۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، در حالی که هلاکت یک افسر اماراتی در بحرین تعجب ناظران را برانگیخته است، برخی خبرها نشان می‌دهد حاکم دبی به سبب کشته شدن این افسر ورود اعضای جمعیت وفاق بحرین به دبی را ممنوع کرده است.

خبرهای غیرموثق منتشر شده در برخی پایگاه‌های ارتباط اجتماعی حاکی از آن است که «محمد بن راشد» حاکم دبی دستور جلوگیری از ورود اعضای جمعیت وفاق اسلامی مخالف نظام بحرین به دبی را صادر کرده است.

این دستور درپی کشته شدن یک افسر اماراتی در انفجار دو روز پیش در غرب منامه صادر شده است.
افسر اماراتی در جریان انفجاری که هنگام تلاش پلیس بحرین برای متفرق کردن معترضان روی داد، کشته شد.  علاوه بر این افسر اماراتی دو همکار وی نیز که یکی از آنها اماراتی است در این انفجار کشته شدند.

حضور یک اماراتی در میان نیروهای پلیس بحرین که لباس پلیس بحرین را نیز به تن داشت باعث تعجب ناظران شده است.

لازم به ذکر است که برخی فعالان بحرینی با انتشار تصاویر اجساد نیروهای امنیتی کشته شده تاکید کردند که این سه تن بر اثر انفجار بمب صوتی که یکی از آنان با خود حمل می‌کرد کشته شده‌اند.


 وزیر کشور بحرین که ایران را عامل ناآرامی ها در بحرین دانست در توجیه حضور این افسر اماراتی در میان نیروهای پلیس بحرین گفت وی در قالب نیروهای امواج خلیج که طبق توافقنامه امنیتی بین کشورهای این منطقه فعالیت می‌کنند، در بحرین حضور داشته است.

 در بحرین نه تنها تلاش هایی برای پیدا کردن عاملان صورت می‌گیرد بلکه مخالفان می‌گویند نیروهای امنیتی حملات شدیدی علیه اهالی سنابس که در مجاورت محل انفجار قرار دارد، به راه انداخته‌اند.

وزارت کشور بحرین نیز اعلام کرد 25 نفر را که مظنون به دست داشتن در این عملیات هستند بازداشت کرده‌اند.

با وجود آن که گروه‌های انقلابی بحرینی برائت خود را از گروهی که مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است اعلام کرده‌اند، طرفداران رژیم آل خلیفه، مقر جمعیت وفاق را با سنگ هدف حمله قرار دادند.

کابینه بحرین نیز با برگزاری جلسه‌ای فوق العاده، سه گروه مخالف را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد. گردان‌های اشتر و گردان‌های مقاومت که از هویت آنها حتی برای مخالفان نیز شناخته شده نیست و نیز ائتلاف چهاردهم فوریه که عامل اصلی آغاز اعتراضات در بحرین به شمار می‌رود، سه گروهی هستند که در فهرست تروریسم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: