۰

حمله توییتری معاون پلیس دبی به مفتی قطر

معاون امنیتی پلیس دبی، در صفحه توییتر خود، اظهارات "یوسف قرضاوی" مفتی مصری - قطری در نماز جمعه دوحه را به باد انتقاد گرفت و وی را ضعیف ترین دانش آموخته الازهر توصیف کرد.
کد خبر: ۶۸۱۵۲
۱۲:۳۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، سایت خبری - تحلیلی"رای الیوم" نوشت: "ضاحی خلفان" در یادداشت اخیر خود در توییتر نوشت: خطبه روز جمعه قرضاوی بیشتر شبیه داستان و افسانه بود و این درحالی است که خطیبان طبق معمول به فن خطابه تسلط دارند، و قرضاوی ضعیف ترین دانش آموخته الازهر است.
خلفان در یادداشت دیگری با اشاره به این که قرضاوی در روز مبارک جمعه فحش و ناسزا به زبان می آورد، وی را "کودن" توصیف کرد و خطاب به او نوشت: ای قرضاوی، عالم دین کینه نمی ورزد، ناسزا به زبان نمی آورد و در صدد رسوا کردن مردم نیست؛ آیا نمی دانی رسول اکرم (صلی الله علیه وآله) چگونه سخنرانی می کرد؟

خلفان در یادداشتی دیگر خطاب به قرضاوی نوشت: بر کسی پوشیده نیست که شیوه اخوان المسلمین ناسزا گفتن به امارات از طریق تریبون و تلویزیون قرضاوی است.

قرضاوی به دلیل حمایت مسئولان اماراتی از "احمد شفیق" رقیب "محمد مرسی" رئیس جمهور برکنار شده مصر در انتخابات و آخرین نخست وزیر دوران مبارک و سرکوب هواداران و اعضای اخوان المسلمین، بارها در خطبه جمعه پایتخت قطر، این کشور را به شدت مورد انتقاد قرار داده است.


منبع: العالم

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: