۱

هتک حرمت به مقام حضرت یوسف(علیه السلام)

نیروهای اشغالگر در درگیری با فلسطینیان به سوی آنان بمب های صوتی و گلوله های جنگی شلیک کردند، فلسطینیان نیز در مقابله به سوی آنها سنگ پرتاب کردند.
هتک حرمت به مقام حضرت یوسف(علیه السلام)
کد خبر: ۶۱۶۲۳
۱۱:۰۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» لخ نقل از العالم، شهرک نشینان صبح امروز (سه شنبه) با پشتیبانی نظامیان رژیم صهیونیستی به مقام حضرت یوسف یورش بردند و نظامیان اشغالگر منطقه را درطول حضور این شهرک نشینان در این مکان بستند. نیروهای اشغالگر در درگیری با فلسطینیان به سوی آنان بمب های صوتی و گلوله های جنگی شلیک کردند، فلسطینیان نیز در مقابله به سوی آنها سنگ پرتاب کردند.

اتوبوسهای حامل شهرک نشینان صبح امروز درحالی وارد منطقه شدند که نیروهای رژیم صهیونیستی ورودی شهر نابلس را بسته بودند.

انتهای پیام/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
ای کاش تمام زیارتگاهها تو کشورمون بود تا به بهترین شکل نگهداری میشد!