۰

فرزند دروغین امام زمان(عجل الله علیه و آله) را بهتر بشناسیم

«احمد الحسن الیمانی» خود را وصی و فرزند امام زمان(عجل الله علیه و آله) معرفی می‌کند! او با این ادعای مضحک، پهنه‌هایی از سرزمین عراق را درنوردیده و بسیاری را با این اندیشه التقاطی و انحرافی خود به هلاکت افکنده است.
کد خبر: ۴۳۹۷۷
۱۷:۰۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱

به گزارش «شیعه نیوز»، یکی از موضوعاتی که همواره مهدویت با آن روبرو بوده است، مدعیان دروغین است که گاهی خود را امام زمان(عجل الله علیه و آله)، فرزند، همسر یا یکی از یاران خاص او جا می‌زنند، این‌ بار نیز فردی تحت عنوان فرقه‌ای انحرافی به عنوان «انصار المهدی» در حال بیعت گرفتن از مردم با یمانی از طریق شبکه‌های ارتباطی در اقصی نقاط عالم است، جریانی که تحت عنوان «أحمد الحسن الیمانی وصی و فرستاده امام زمان(عجل الله علیه و آله)!» فعالیت می‌کند. این فرقه در اواخر سال‌های حاکمیت صدام ظهور کرد.

 
پس از سقوط صدام، احمد الحسن الیمانی با کمک برخی بازمانده‌های رژیم بعثی، تشکیلات وسیعی را در مناطقی همچون نجف، کربلا، ناصریه و بصره به راه انداخت. نام اصلی او «احمد اسماعیل کاطع» است که در قبیله صیامر در حدود سال 1973 میلادی در منطقه‌ای به نام هویر از توابع زبیر استان بصره متولد شده است، وی در سال 1999 میلادی از دانشکده مهندسی نجف فارغ‌التحصیل شده و مدتی در حوزه شهید سید محمد صدر تلمذ کرده است.
 
الیمانی با این که سید نیست و اصل و نسب او از طایفه «صیامر» معلوم است، عمامه سیاه پوشیده و در مجامع عمومی ظاهر شده و خود را «سید یمانی» معرفی می‌کند! این در حالی است که امام رضا(علیه السلام)، حرکت یمانی را هم‌زمان با خروج سفیانی و خراسانی بیان می‌کند و می‌فرماید: «خروج سفیانی، یمانی و خراسانی در یک سال، یک ماه و یک روز و ترتیب آن‌ها همچون رشته‌ مهره‌ها پشت سر هم خواهد بود. سختی از هر سو پدید آید، وای بر کسی که با آن‌ها مخالفت و دشمنی کند».
 
پرده‌برداری از چهره مدعی یمانی در نشست مهدویت
 
مؤسسه فرهنگی موعود عصر(عجل الله علیه و آله) شصت و پنجمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی خود را با موضوع «پرده‌برداری از سیمای احمد الحسن الیمانی وصی، فرزند و فرستاده امام زمان(عجل الله علیه و آله)!» برگزار می‌کند.
 
در این نشست که در محل تالار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام علی‌اکبر مهدی‌پور، کارشناس عرصه مهدویت به بحث و بررسی این جریان مدعی یمانی می‌پردازد.
 
این نشست ساعت 15 روز پنج شنبه 27 مهرماه ساعت 15 در تالار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب برگزار می‌شود.
 
 
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: