۲

حکم زندان برای عالم شیعه توسط دادگاهی در اندونزی

دادگاهی در منطقه «سامبانگ» اندونزی، «شیخ تاج الملوک» رهبر شیعیان این منطقه را به اتهامات واهی مطرح شده از سوی وهابیون به زندان محکوم کرد. بنابر این گزارش اتهام این عالم شیعی اندونزیایی که مبلغ و مدرس علوم شیعی است تدریس اموری است که از نظر دادگاه این کشور منافی دین اسلام و مورد تشویش اذهان مسلمان می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۰۷
۱۸:۳۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، دادگاهی در منطقه «سامبانگ» اندونزی، «شیخ تاج الملوک» رهبر شیعیان این منطقه را پس چند ماه محاکمه به چند سال زندان محکوم کرد.
بنابر این گزارش اتهام این عالم شیعی اندونزیایی که مبلغ و مدرس علوم شیعی است تدریس اموری است که از نظر دادگاه این کشور منافی دین اسلام و مورد تشویش اذهان مسلمان می‌شود.
از دیگر اتهامات واهی علیه این عالم شیعی اندونزیایی که در «جاوه شرقی» دستگیر شد، اعتقاد او به تحریف قرآن مجید است که «شیخ تاج الملوک» آن را در این دادگاه به تفصیل رد کرده است.

این در حالی است که تمام شیعیان جهان بارها داشتن اعتقاد به وجود قرآن دیگری نزد آنان موسوم به «قرآن فاطمی» یا «قرآن مهدوی» را رد کرده‌اند.

در همین حال «شیخ تاج الملوک» تمام این اتهامات را رد کرده و حتی از کسانی که چهره او را در میان مردم تخریب کرده‌اند، شکایت کرده است.

بنابر این گزارش این در حالی است که در پی جنایات وهابیون در منطقه «سامبانگ» اندونزی پیش‌بینی می‌شد وهابیون به دادگاه این کشور احضار شوند.

ده‌ها تن از اتباع اهل بیت(ع) در محرم سال گذشته و در پی حملات وهابیون به «نانگ‌کرناگ»، «کرم جایم» در دو ایالت «امبن» و «سامبانگ» مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شدند که توسط وهابیون به آتش کشیده شده بود.

این در حالی است که کمیته قربانیان و مفقودان حوادث خشونت‌آمیز در اندونزی معروف به «کنتراس» مسئولان دولتی را به همراهی با وهابیون علیه شیعیان در «سامبانگ» در شرق جاوه متهم کرده بود.

منبع : فارس به نقل از خبرگزاری عراقی «ابا»
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
وبال الدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
لعن الله علی قوم الظالمین!
محمدعلی
United States
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
دعای صنمی قریش را بخوانید تا بفهمید قرآن تحریف شده یا نه.اگر تحریف شده چه کسانی آن را تحریف کردند؟