۰

جزئیات جدید درباره قتل معمر قذافی

رئیس شورای انتقالی جزئیات جدیدی از حادثه کشته شدن دیکتاتور سابق لیبی و ترور عبدالفتاح یونس را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۸۱۶۴
۱۹:۰۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، "مصطفی عبدالجلیل" درباره مکان دفن معمر قذافی گفت: فقط سه نفر که مامور دفن وی بودند، از مکان دفن وی خبر دارند.

وی درباره کشته شدن معمر قذافی در اکتبر سال گذشته افزود: برخی وابستگان قذافی از ترس بر ملا شدن اسرار خطرناکی که در آن با قذافی شریک بودند و نیز ترس از محاکمه شدن،  وی را کشتند.

رئیس شورای انتقالی لیبی در عین احتمال کشته شدن وی به دست یکی از انقلابیون را نیز رد نکرد.

عبدالجلیل درباره ابعاد ترور سرلشکر ستاد عبدالفتاح یونس اختلاف قدیمی وی با گروههای سلفی و نیز رقابتی که وی با برخی از فرماندهان انقلابیون لیبی برای رهبری دوره انتقالی داشت را به عنوان دلیل قتل وی مطرح کرد.

وی افزود: حکم آزادی یونس صادر شده بود، اما گویا زندانبانان وی ضمن سرباز زدن از اجرای حکم به طور عمدی وی را به قتل رسانده اند.

از سوی دیگر "نوری العبار" رئیس کمیته عالی انتخابات لیبی اعلام کرد: نتایج رسمی انتخابات پارلمانی پس از بررسی شکایات مطرح شده اعلام خواهد شد.

این در حالی است که برخی منابع احتمال دادند: نتایج نهایی انتخابات در یک محفل بزرگ در بیستم ماه رمضان یعنی در سالروز آزادی طرابلس اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر "علی الصلابی" از شخصیتهای اسلام گرای لیبی ضمن تاکید بر قبول نتایج انتخابات افزود: بازنده و برنده ای در لیبی وجود ندارد، زیرا برگزاری این انتخابات خود بزرگترین دستاورد را به همراه داشت.

منبع : مهر به نقل از پایگاه نمساوی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: