۰

توصیه آیت الله صافی به نیروی انتظامی و قوه قضائیه پیرامون یک استفتا

آیت الله صافی در پاسخ به استفتائی خواستار برخورد نیروی انتظامی و قوه قضائیه با پدیده سگ‌گردانی، و خرید و فروش سگ‌های تزیینی شد.
کد خبر: ۳۷۳۹۴
۲۳:۳۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شبستان از قم، متن استفتا و پاسخ آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی
محضر مبارک مرجع عالیقدر شیخ الفقهاء و المجتهدین آیة الله صافی مدظله العالی

با عرض سلام و احترام و آرزوی مزید توفیقات و خدمات حضرتعالی؛ به عرض می‌رساند متأسفانه در شرایط فعلی غرب‌گرائی به صورت‌های زشتی ترویج می‌شود، از جمله فروش سگ‌های تزیینی و گران‌قیمت به سبک غربی و ورود آنها به کشور عزیزمان و گرداندن آنها در خیابان‌ها، پارک‌ها و اجتماعات در حالی که عده زیادی از مردم حتی از فراهم‌کردن مایحتاج اولیه زندگی خود ناتوان هستند. نظر مبارک را برای اطلاع عموم بیان فرمایید.
جمعی از ارادتمندان و مقلدین

بسم الله الرحمن الرحیم
علیکم السلام و رحمة الله
ترویج روش‌های باطل در مملکتی که برای برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی هزاران شهید شربت شهادت را نوشیدند تا دستورات نجات‌بخش شرع مقدس اسلام در آن حاکم گردد، و مردم از ظلم و جهل و تاریکی‌های عقیده و روش‌های غرب‌گرایانه نجات پیدا کنند بسیار موجب تأسف است که تعدادی فریب‌‌خورده و یا مغرض، به ترویج روش‌های غلط بیگانگان مشغول شده و ظواهر دینی جامعه ولائی را به ظاهر فریب‌دهنده غربی تبدیل می‌کنند که یکی از آن روش‌های صددرصد باطل و گمراه کننده خرید و فروش و نگهداری سگ‌های تزیینی و ورود آنها به کشور می‌باشد که حرام بیّن و خلاف شرع مقدس است.

امید این‌که نیروی محترم انتظامی و دستگاه محترم قضائی و مردم شریف و با غیرت ایران از اشاعه این روش‌های نادرست جلوگیری کرده و فرهنگ اصیل و انسان‌ساز اسلام را که حامی شرف و کرامت‌های واقعی انسانی می‌باشد از این خطرات و فتنه‌ها حفظ نمایند. خداوند همه را از فتنه‌های آخر الزمان حفظ نموده و توفیق عمل به وظیفه را به همگان عنایت فرماید.
والله العالم.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: