۰

حرکت کاروان‌های شیعه از جنوب عراق به کربلا برای برگزاری جشن نیمه شعبان

تعداد زیادی از زائران شیعه از جنوب عراق با پای پیاده به سوی کربلا حرکت کرده‌اند تا مراسم جشن نیمه شعبان را در حرم سید‌الشهدا(علیه السلام) برگزار کنند.
کد خبر: ۳۷۲۳۳
۱۷:۴۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، کاروان‌های مختلفی از استان جنوبی "میسان" عراق از صبح امروز حرکت خود را به سوی کربلای معلی آغاز کرده‌اند تا مراسم جشن نیمه شعبان را مرقد امام حسین(ع) احیا کنند.

به گفته شاهدان عینی، زائران دیگری از شهر "العمارة" و منطقه "المیمونة" در استان میسان به سوی کربلا حرکت کرده‌اند و قرار است با پای پیاده این مسیر را طی کنند.

بر اساس این گزارش، تعداد زیادی از سکنان استان میسان و مناطق اطراف آن از ساعات اولیه صبح امروز با پای پیاده به سوی کربلا حرکت کرده‌اند تا جشن میلاد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را در کنار حرم سید‌الشهدا احیا کنند. این کاروان‌ها  دو مسیر را برای رسیدن به حرم امام حسین دنبال خواهند کرد.

یکی از آنها از شهر "العمارة" می‌گذرد و از منطقه "الفجر" در استان "ذی‌قار" عبور خواهد کرد و دیگری از منطقه "المیمونة" در منطقه سید "احمد الرفاعی" در استان ذی‌قار عبور می‌کند.

از زمان سقوط رژیم دیکتاتوری صدام تا کنون، هر ساله تعداد زیادی از زائران شیعه میلاد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را در کربلای معلی جشن می‌گیرند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: