۱

اسرای فلسطینی به صلیب کشیده شدند !

کد خبر: ۳۶۸۲۸
۰۰:۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :
 
به گزارش «شیعه نیوز»، صهیونیست‌ها با حمله به اسرای زندان "ایشل" اسرا را زیر گرمای سوزان خورشید به صلیب کشیده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و وسایل موجود در اتاق های آنان را از بین برده و پنکه های موجود در آنجا را مصادره کردند.

اداره زندان صهیونیستی حدود 16 تن از این اسرا را به سلول های انفرادی منتقل کرده و آنان را مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار داده و پنکه ها و دستگاه های تلویزیون موجود در اتاق های آنان را مصادره کرده و بوفه موجود در آنجا را بسته است.

برخی منابع تشریح کردند که اسرا به اداره زندان ابلاغ کرده اند که تا زمان بازگرداندن تمامی وسایل مصادره شده، لب به غذا نخواهند زد . از سوی دیگر، جمعیت دفاع از اسرا و آزادگان "واعد" حمله نظامیان صهیونیست در زندان "ایشل" به بخش 11 این زندان و ضرب و شتم ده ها اسیر پس از سرباز زدن از بازجویی برهنه را محکوم کرد.
این جمعیت طی بیانیه ای مطبوعاتی بیان کرد که اداره زندان صهیونیستی نظامیان مسلح را به منظور سرکوب اسرا فراخوانده و در نتیجه آن درگیری هایی میان اسرا و نیروهای "ناحشون" که به جنایت و تاریخ ننگین و سیاهشان در حق اسرا معروفند، درگرفته است، سپس نظامیان صهیونیست تمامی وسایل برقی مربوط به اسرا و به ویژه پنکه های آنان را با وجود گرمای سوزان خورشید مصادره کرده و بخش 11 زندان را به کلی بسته و مانع از خروج اسرا در شرایط اضطراری شدند.
جمعیت واعد ضمن هشدار به اداره زندان صهیونیستی نسبت به حماقت تکرار چنین جنایت های هدفمند و برنامه ریزی شده برای به قتل رساندن اسرا، تصریح کرد که همگان در قبال حمایت از اسرا در مقابل جنایت‌های مداوم صهیونیست ها و مساله عادلانه آنان مسئول هستند.
 
منبع : ابنا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
وبال الدین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
مرگ بر اسرائیل ملعون!
خدا لعنتشون کنه، همه ی این وحوش نجس فدای یک تار موی مسلمان ها!