۰

مسلمان شدن بانوی اسپانیایی در برنامه زنده

یک بانوی اسپانیایی در تماس تلفنی با برنامه احکام الاسلام شبکه جهانی الکوثر و قرائت شهادتین تشرف خود را به دین مبین اسلام اعلام کرد.
کد خبر: ۳۶۴۶۹
۰۸:۵۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، خانم «لورینا اگوتره نگرتی» که مقیم کشور کویت است در تماس تلفنی با برنامه زنده احکام الاسلام این شبکه با گفتن شهادتین به دین مبین اسلام تشرف یافت.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص دلایل تشرف به دین مبین اسلام گفت: با شناخت اسلام حس بسیار خوبی در درونم ایجاد شد و احساس کردم که خداوند متعال نوری را در دلم بوجود آورد و اکنون دوست دارم مورد اسلام بیشتر بدانم.

وی یادآور شد: فکر می‌کنم قبل از مسلمان شدنم زندگی غیر شفافی داشتم، اما اکنون که حقیقت را در اسلام یافتم، احساس آرامش می‌کنم.

خانم لورینا در خصوص آشنائی‌اش با اهل بیت(علیهم السلام) گفت: من تازه با اهل بیت آشنا شدم و دوست دارم در خصوص زندگی این بزرگان اطلاعات بیشتری داشته باشم تا اسلام را بهتر درک کرده و از طریق آنها به معرفت بیشتری دست یابم.ایشان در پایان این تماس شهادتین را به زبان آورده و مسلمان شد.

تاکنون افراد زیادی در برنامه‌های مختلف شبکه جهانی الکوثر تشرف خود را به اسلام اعلام کردند که آخرین نمونه آن تشرف خانم «مونیکا ویت» از فعالان جنبش وال استریت بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: