۰

سبک جدید جاسوسی اینترنتی صهیونیستها

سازمان های امنیتی اسرائیل در ادامه دشمنی با اسلام و مسلمانان، در طراحی گسترده جهت از پانشاندن مقاومت اسلامی، دست به جاسوسی از طریق کامپیوترهای افراد وسرقت اطلاعات آنان زده اند.
کد خبر: ۳۵۴۷۲
۱۲:۲۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، رژیم اشغالگر قدس از چند ماه قبل با راه اندازی کمپین هایی در فیس بوک، به طرح شعارهای جذاب و فریبنده در قالب صلح و دوستی اسرائیل با ایران و سایر کشورهای اسلامی پرداخته که با حمایت گسترده رسانه های صهیونیست و غربی تاکنون کاربران زیادی را جذب کرده است.

این درحالی است که بر اساس گفته های منبع آگاه، صهیونیست ها با این کمپین ها در وحله اول اقدام به سرقت اطلاعات و ورود به کامپیوترهای شخصی کاربران فیس بوک نموده و در مرحله بعد از بین مراجعه کنندگان به این سایت ها، سعی در جذب و پرورش انواع جاسوس ها برای خود دارند.

شیوه عمل سرویس های اطلاعاتی اسرائیل در این خصوص، به این گونه است که آنها از طریق تخلیه اطلاعات سرقت شده، به شناسایی عوامل مستعد جاسوسی پرداخته و از در اقدامات بشر دوستانه و ضد جنگ، با این افراد گفت و گو می کنند.

 سپس با استفاده از نقاط ضعف فردی آنان، در راستای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود و جاسوسی علیه کشورهایشان بهره می گیرند، البته قبلاً مشابه این اقدامات در پروژه Born to freedom که هدفش جاسوسی از کشورهای اسلامی بود ارائه و تجربه شده است. اما اکنون با ظاهری جدید از سوی صهیونیست ها رونمایی  گردیده است.

 از زاویه دیگر، به نظر می رسد رژیم صهیونیستی در مقابله با کشورهای اسلامی الخصوص آنها که توانایی نظامی خوبی دارند، به استیصال رسیده و سعی دارد با ایجاد جریان های دولتی در پوشش نهادهای مدنی، ngo و شبکه های اجتماعی، ندای صلح سر داده و از این رهگذر ناتوانی خود را در جهت رو در رو پوشش دهد.

 اما جولان اسرائیلی ها در منطقه و یارگیری گسترده از بین جوانان مسلمان با هدف جاسوسی امری است که باید زنگ هشداری را برای همراهان مقاومت از جمله ایران به صدا در آورد و دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی را به تکاپو در این زمینه وا دارد.

 به نظر می رسد که سازمان امنیتی ایران، نباید بیش از این به سرویس های جاسوسی اسرائیل اجازه دهد که چنین آشکارا اقدام به استخدام جاسوس نموده و اهداف پلید خود را دنبال نمایند.

منبع : بولتن به نقل از الحریه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: