۰

50 تروریست با کارت ممهور سازمان ملل در طرابلس لبنان تردد می‌کنند

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با بیان اینکه اطلاعات حاکی از سفر سرکرده گروهک تروریستی ارتش آزاد سوریه به لبنان می‌کند، گفت که 50 تروریست با کارتهای ممهور سازمان ملل در طرابلس تردد می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۳۷۳
۲۱:۴۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس ؛ بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که برخی مناطق مرزی لبنان میزبان انبارهای سلاح وابسته به برخی جریان‌های لبنانی شده است که از آن طریق به سوریه قاچاق می‌شود.

پایگاه خبری سما سوریه : الجعفری گفت: یک کشتی جنگی مجهول‌الهویه در تاریخ 13 مارس مقابل بندر جونیه (لبنان) لنگر انداخت و قایق‌های کوچکی سلاح داخل آن را به خشکی منتقل کردند.

نماینده سوریه افزود: مقرهای جمعیت‌های خیریه که تحت نظر گروه‌های سلفی و جریان المستقبل (لبنان به ریاست سعد الحریری نخست‌وزیر سابق این کشور) است، به پناهگاه تروریست‌ها تبدیل شده است.

الجعفری گفت: تروریست‌های مجروح شده تحت اسم‌های ساختگی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های وابسته به [جریان] المستقبل [لبنان] و با پول کشورهایی مانند قطر درمان می‌شوند.

نماینده سوریه در سازمان ملل همچنین با اشاره به ناآرامی‌های چند روز گذشته در طرابلس لبنان که برخی آن را با تروریست‌های سوریه مرتبط دانستند، گفت: 50 تروریست در طرابلس [لبنان] با کارت‌های مهر شده با شعار سازمان ملل هستند که به وسیله آن از ایست‌های بازرسی ارتش تردد می‌کنند.

الجعفری پیش از این با ارسال فهرستی 26 نفره از تروریست‌های وابسته به القاعده و لیستی 10 نفره از تروریست‌هایی با ملیت‌هایی غیرسوری به شورای امنیت، خواستار تحرک سازمان ملل در این خصوص شده بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: